| کد مطلب: ۱۱۲۰۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

حماس:

هدف از ساخت اسکله شناور آمریکا، حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است

یک مقام ارشد جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ایجاد اسکله شناور توسط آمریکا با ادعای تسهیل در روند کمک رسانی به نوار غزه را اقدامی در راستای تدوام کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

هدف از ساخت اسکله شناور آمریکا، حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یکی از رهبران ارشد حماس در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در این باره اظهار داشت: اسکله شناور آمریکا افکار عمومی جهانی را درباره کمک‌های بشردوستانه گمراه می‌کند؛ چراکه هدف از این اسکله، سرپوش گذاشتن بر حمایت تسلیحاتی واشنگتن از رژیم اشغالگر است.

وی گفت: اسکله آمریکا هیچ کمک عملی به کاهش بحران انسانی در نوار غزه نکرده و قحطی در سراسر نوار غزه به دلیل محاصره مداوم در حال گسترش است.

این مقام ارشد حماس ادامه داد: صحبت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای درباره ارائه کمک‌ها هیچ تأثیر واقعی بر قحطی در نوار غزه ندارد.

وی همچنین تاکید کرد: تقاضای اصلی ما باز کردن تمام گذرگاه‌های زمینی در نوار غزه و ورود همه نیازهای ضروری به آن است.

به گزارش ایرنا، آمریکا مدعی است که این اسکله شناور را که روند ساخت آن از ماه آوریل با هزینه ۳۲۰ میلیون دلاری آغاز شد، با هدف ارسال کمک‌های بشردوستانه بیشتر به نوار غزه احداث کرده است.

آمریکا در حالی با ایجاد اسکله دریایی شناور تلاش می‌کند خود را به عنوان یک کمک‌رسان به اهالی غزه به جهان معرفی کند که طی حدود هشت ماه جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه حامی اصلی این رژیم کودک‌کش بوده و از ارسال تسلیحات به تل‌آویو برای به قتل رساندن کودکان و زنان بی‌گناه در نوار غزه دریغ نکرده است.

در این پیوند، پیشتر تعدادی از تحلیلگران و ناظران سیاسی عربی ایجاد اسلکه موقت در ساحل نوار غزه برای ورود کمک های انسانی را دام خطرناک دولت بایدن و مطابق خواست رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهدافی پنهانی در این منطقه دانسته بودند.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار