| کد مطلب: ۱۱۰۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

جنگ بیرانوند و حسینی در مرحله حساس

حسین پورحمیدی با ۱۵ کلین‌شیت بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری در لیگ برتر، دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

جنگ بیرانوند و حسینی در مرحله حساس

به گزارش آرمان ملی به نقل از ورزش سه،سال ۱۴۰۲ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و در این چنین شرایطی فرصتی خواهد بود تا نگاهی به آمار و عملکرد چهره‌ها در فوتبال ایران داشته باشیم. در شرایطی که هنوز هفته بیستم و بیست و یکم لیگ برتر برگزار نشده و قرار است سال ۱۴۰۲ با پایان هفته بیست و یکم خاتمه پیدا کند، اکنون بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ برتر را مورد بررسی قرار دادیم.  

 

*حسین پورحمیدی ۱۵ کلین شیت

سنگربان تیم تراکتور که در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم، درون دروازه آلومینیوم اراک می‌ایستاد با ۱۵ کلین‌شیت در سال ۱۴۰۲، بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری موفق شده در لیگ برتر دروازه خودش را بسته نگه دارد و در لیگ فعلی هم با ۱۱ کلین شیت به صورت مشترک با حسین حسینی صدرنشین است

 

*علیرضا بیرانوند ۱۴ کلین شیت 

دروازه‌بان نخست تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که حالا شهرآورد صد و سوم را نیز در پیش دارد، در سال ۱۴۰۲ موفق شده ۱۴ بار در لیگ برتر دروازه خودش را بسته نگه دارد و البته اگرچه بیرانوند در لیگ امسال در جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها جا مانده است اما گل نخوردن در دربی، می‌تواند او را به صورت مشترک همسایه پورحمیدی کند.

 

*حسین حسینی ۱۳ کلین شیت

دروازه‌بان استقلال که حالا در جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست و سوم، با ۱۱ کلین‌شیت همراه با حسین پورحمیدی صدرنشین است، در طی سال ۱۴۰۲ تنها ۱۳ بار دروازه خودش را بسته نگه داشته و همانطور که مشخص است تنها دو مورد به لیگ قبلی مربوط می‌شود.

 

*محمدرضا اخباری ۱۲ کلین شیت

شرایط کنونی اخباری به عنوان دروازه‌بان سابق تراکتور و حال حاضر گل گهر، نشان می‌دهد که محمدرضا علی رغم جدایی از جمع تبریزی‌ها فرم و کیفیت درخشانش را از دست نداده است. او ۹ کلین شیت از ۱۲ مورد را در لیگ بیست و سوم ثبت کرده و با حفظ این روند می‌تواند بهترین آمار فصلش را ثبت کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار