| کد مطلب: ۱۱۰۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

رکورد ویژه مردان نکونام در استقلال

با گلزنی روزبه چشمی، حالا استقلال با پانزده بازیکن که موفق به گلزنی در لیگ شده‌اند، بیشترین تعداد گلزن متفاوت را در ترکیب خود دارد.

رکورد ویژه مردان نکونام در استقلال

به گزارش ارمان ملی به نقل از ورزش سه؛ بدون شک پیروزی در بازی‌های مهم برای یک تیم مدعی قهرمانی، می‌تواند طی کننده راه بزرگی برای رسیدن به این هدف باشد، اتفاقی که در دیدار هفته گذشته استقلال مقابل سپاهان رقم خورد و شاگردان نکونام موفق شدند که با تک گل روزبه چشمی از سد حریف قدرتمند خود عبور کنند و صدر جدول رده‌بندی را حفظ کنند.

موضوعی که در تیم جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است، گلزن بودن بازیکنان این تیم بوده به نحوی که گل چشمی سبب شد تا آبی‌های پایتخت از لحاظ یک رکورد خاص و منحصر به فرد، بالاتر از تراکتور در رده اول قرار بگیرند. در واقع روزبه پانزدهمین بازیکن استقلال بود که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق شده بود تا برای تیمش گلزنی کند.موضوعی که نشان می‌دهد در استقلال گل‌های به ثمر رسیده فقط به یک نفر محدود نمی‌شود و موفقیت این تیم تا به اینجای فصل بر اساس یک کار تیمی شکل گرفته و منجر به صدرنشینی آبی‌پوشان شده است. کاری که آبی‌ها را برای کسب موفقیت در پایان فصل امیدوار نگه می‌دارد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار