| کد مطلب: ۱۰۹۳۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پولادگر بالاخره رفت

برآوردهای واقعی از تعداد مدال ایران در المپیک پاریس نشان می‌دهد ورزش ایران فقط یک شانس مسلم طلا در بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ در اختیار دارد که به رشته کشتی آزاد تعلق دارد. چندین انتخابات فدراسیون‌ها نیز به شکایت و ابطال نتایج از سوی دیوان عدالت منجر شد!

پولادگر بالاخره رفت

به گزارش آرمان ملی به نقل از تابناک،  کیومرث هاشمی سرانجام و با تاخیر زیاد، سیدمحمد پولادگر را از معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برکنار کرد.

جنجال و حواشی زیاد در انتخابات فدراسیون های ورزشی که منجر به اداره شدن حدود ۲۰ فدراسیون با سرپرست شده بود، و همچنین روابط ضعیف و پرتنش با برخی روسای فدراسیون‌های ورزشی، سرانجام باعث عزل پولادگر شد.

بسیاری از مجامع برگزارشده و انتخابات ریاست فدراسیون های ورزشی در دوره پولادگر، به اختلاف و اعتراض و شکایت کشیده شد و دیوان عدالت اداری با احکام خود بسیاری از نتایج را ابطال کرد.

همچنین برآوردهای واقعی از تعداد مدال ایران در المپیک پاریس نشان می‌دهد ورزش ایران فقط یک شانس مسلم طلا در بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ در اختیار دارد که به رشته کشتی آزاد تعلق دارد. طلای دوم نیازمند حمایت و کار شبانه‌روزی و علمی است که با ادامه روال جاری در دوره پولادگر، تقریبا محال است.

کیومرث هاشمی در حکم امروز خود ، شروین اسبقیان را به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب کرده است تا به دوران پرآشوب معاون سجادی در وزارتخانه ورزش پایان دهد

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار