| کد مطلب: ۱۰۷۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سوراز با اینترمیامی به توافق رسید

ستاره تیم ملی اروگوئه پس از توافق با باشگاه اینترمیامی آمریکا در یک قدمی پیوستن دوباره به فوق ستاره آرژانتینی قرار گرفت.

سوراز با اینترمیامی به توافق رسید

شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از منابع آگاه مدعی شد که لوئیس سوارز با باشگاه اینترمیامی به توافق رسیده است.

رناتو گوآچو، سرمربی تیم فوتبال گرمیو برزیل ماه پیش تایید کرد که سوارز ۳۶ ساله به‌رغم یک سال از قرارداد ۲ ساله‌اش با این تیم باقی‌مانده است، در پایان فصل سری‌آ برزیل از گرمیو جدا خواهد شد.

براساس گزارش ای‌اس‌پی‌ان، اینترمیامی و سوارز بر سر قرارداد یک ساله با بند تمدید سال دوم به توافق رسیده‌اند و تنها امضای قرارداد باقی‌مانده است.

سوارز که با ۶۸ گل در ۱۳۷ بازی برای اروگوئه، برترین گلزن تاریخ این کشور محسوب می‌شود، در فصل جاری با ۱۰ گل و ۱۰ پاس گل در ۳۱ بازی لیگ برزیل، برترین گلزن این لیگ به شمار می‌رود.

شایعات درباره پیوستن سوارز به اینترمیامی از تابستان سال جاری شروع شد و مرد اروگوئه‌ای اذعان کرد که فشار لیگ برزیل از توانایی بدنی او خارج است. او در سال ۲۰۱۴ عمل جراحی مینیسک روی زانوی چپش انجام داد و در سال ۲۰۲۰ همزمان با حضور در بارسلونا و بازی کنار لیونل مسی، جراحی مشابهی را روی زانوی راستش انجام داد.

در صورت امضای قرارداد، سوارز دوباره به مسی ملحق خواهد شد. اینترمیامی پیش‌تر سرخیو بوسکتس و جردی آلبا، دو ستاره سابق بارسا را نیز به خدمت گرفت.

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی ماه گذشته تایید کرد که این باشگاه به‌دنبال جذب سوارز است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار