| کد مطلب: ۱۰۷۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

غیبت زیاد دلیل اخراج استاد!

دلیل اخراج علی احمدی استاد دانشگاه علامه‌طباطبائی از سوی دانشگاه اعلام شد.

غیبت زیاد دلیل اخراج استاد!

دانشگاه علامه‌طباطبائی دلیل اخراج دکتر علی احمدی، عضو هیأت علمی پیمانی این دانشگاه را «غیبت غیرمجاز طولانی» اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:«۱- آقای دکتر علی احمدی، عضو هیئت علمی پیمانی پایه ۵ گروه روزنامه‌نگاری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه که به علت مشکلات خانوادگی مرتباً در حال سفر به فرانسه است و کلاس‌های خود را به صورت مجازی برگزار کرده، عملاً از مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه حضور نداشته و حتی پس از رفع محدودیت‌های حاصله از ویروس کرونا نیز به محل خدمت خود مراجعه نداشته است.

۲- مسئولان دانشگاه با وجود غیبت‌های مکرر ایشان به جهت تداوم سفر به فرانسه، نهایت مساعدت را به عمل آورده و از ارجاع پرونده به هیئت تخلفات انتظامی اعضای هیئت علمی خودداری می‌کنند تا نامبرده بتواند دوباره به وظایف قانونی متوقف شده خود ادامه دهد. لکن به علت مشکلات شخصی و خانوادگی، آقای دکتر احمدی امکان حضور در ایران را ندارد و متعاقباً نامبرده از دانشگاه تقاضا می‌کند که با مرخصی بدون حقوق وی موافقت کنند.

۳- صرف‌ نظر از اینکه هیچ مجوز یا موافقتی از گروه مربوطه برای ایشان برای اعطای مرخصی صادر نشده است، اعطای مرخصی بدون حقوق تنها با وجود شرایط قانونی از قبیل: شرایط ضروری و استثنایی و همچنین فراهم بودن امکان واگذاری دروس به سایر اعضای هیئت علمی همکار و امثالهم میسر است. با وجود این، مسئولان دانشگاه در جهت کمک به ایشان با اعطای مرخصی بدون حقوق از ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ به مدت ۴ ماه موافقت می‌کنند.

۴- حسب مستندات و مکاتبات متعدد اداری، نامبرده به طور کامل و حتی بیش از مدت قانونی از مرخصی بدون حقوق استفاده کرده، لکن پس از انقضای مدت یاد شده در دانشگاه حاضر نشده و مجدداً تقاضای مرخصی بدون حقوق را مطرح می‌کند که برابر آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی اعطای مرخصی بدون حقوق به ایشان قانوناً امکان‌پذیر نیست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار