| کد مطلب: ۱۰۷۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد اشرفی اصفهانی: توسط مرحوم هاشمی توبیخ شدم

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی، فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و نماینده دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی است. موسسه شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی درمجموعه مسجد امیر المومنین در غرب تهران قراردارد که مدیریت آن برعهده فرزند این شهید محراب است. حضور آقای پناهیان در این موسسه سبب ایجاد برخی حواشی شد.

محمد اشرفی اصفهانی: توسط مرحوم هاشمی توبیخ شدم

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمد اشرفی اصفهانی در این خصوص می‌گوید:« من از ابتدا با حضور آقای پناهیان به این مجتمع موافق نبودم اما ایشان عنوان می کند این اتفاق با حمایت اوقاف صورت گرفته است.در شرایطی که در ابتدا ما نزدیک به 10 سال در این زمین ساخت و ساز انجام می دادیم بر سر مالکیت این زمین بین تعاونی ژاندارمری سابق و سازمان زمین شهری اختلاف وجود داشت.در نهایت نیز قرار بر این شد که ما پول زمین را پرداخت کنیم.در آن زمان مرحوم آقای هاشمی کمک کردند و پول این زمین پرداخت شد.

اتفاق مهمی که در این زمینه رخ داد این بود که زمانی که سازمان زمین شهری قرار شد با ما قرارداد ببندند از بنده سوال کرد که زمین را به نام چه کسی بنویسیم که ما با توجه به شرایطی که این زمین داشت و امکان ایجاد شائبه‌هایی می شد عنوان کردم به نام اوقاف نوشته شود.به هر حال ما در این مجموعه ملک تجاری نیز به وجود آوردیم و برای اینکه بعدها عنوان نشود از این مکان بهره‌برداری مادی شده است ما این ملک را به اوقاف واگذار کردیم تا شائبه‌ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

ورود اوقاف به ماجرا نیز به دلیل درخواست بنده بود که به کار ما نظارت داشته باشند غافل از اینکه این اتفاق پس از مدتی می تواند برای ما دردساز شود که در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.کار به جایی رسید که آقای هاشمی بنده را توبیخ کردند که چرا چنین اقدامی انجام  داده‌ام. در چند نوبت نیز اتفاقاتی برای ما رخ داد که در یک نوبت بنده به مقام معظم رهبری متوسل شدم و خوشبختانه از طریق عنایتی که ایشان نسبت به موضوع داشتند مسأله حل شد.حتی ما چند بار تلاش کردیم اشتباه صورت گرفته را تصحیح کنیم و مالکیت را از اوقاف بگیریم و به خود بنده واگذار کنیم که به دلیل اینکه بیش از10 سال از آن گذشته بود چنین امکانی وجود نداشت.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار