| کد مطلب: ۱۰۶۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

دونالد ترامپ:

پنج‌شنبه به جورجیا می‌روم تا خودم را تسلیم کنم

آرمان ملی :ترامپ قصد دارد روز پنجشنبه خود را در زندان فولتون کانتی‌ تسلیم کند.

 پنج‌شنبه به جورجیا می‌روم تا خودم را تسلیم کنم

به گزارش سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، پس از توافق اولیه برای آزادی با وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری، قصد دارد روز پنجشنبه خود را تسلیم زندان فولتون کانتی‌ کند تا در این زندان تحت نظر قرار گیرد.

ترامپ نوشت: «پنج‌شنبه به آتلانتا، جورجیا می‌روم تا دستگیر شوم.» شرایط آزادی مشروط ترامپ در پرونده فعلی بسیار پیچیده‌تر از شرایطی است که او در حال حاضر با قرار دادن وثیقه در پرونده‌های قبلی آزاد شده بود.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا به صراحت از استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای هدف قراردادن دیگران منع شده است. در حکمی که توسط قاضی دادگاه عالی شهرستان فولتون، اسکات مک‌افی امضا شده، آمده است: «متهم نباید هیچ اقدامی برای ارعاب اشخاص شناخته شده به‌عنوان متهم یا شاهد در این پرونده انجام دهد یا مانع اجرای عدالت شود.» این پرونده چهارمین پرونده جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سالجاری است.

در موارد قبلی، شرایط آزادی ترامپ پس از دستگیری و محاکمه تا حد زیادی عادی بوده است، اما اکنون به نظر می‌رسد شرایط برای آزادی مشروط ترامپ بسیار پیچیده است. ترامپ پیش‌تر در پرونده انتخاباتی که در واشنگتن دی‌سی مطرح شد، با حداقل شرایط آزاد شد. این شرایط شامل عدم اجازه برای برقراری ارتباط با کسی‌که به‌عنوان شاهد در این پرونده شناخته می‌شود، بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار