| کد مطلب: ۱۰۶۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

وزیر امور خارجه اعلام کرد:

تبادل زندانیان زن بین ایران و مالزی / خبر خوب وزیر خارجه

آرمان ملی :وزیر امور خارجه با بیان اینکه از سال 2017تا کنون نشست کمیته مشترک اقتصادی ایران و مالزی برگزار نشده است، گفت: در جریان این سفر توافق کردیم که به زودی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور برگزار شود و این یکی از دستاوردهای سفر اخیر وزیر خارجه مالزی به تهران است.

تبادل زندانیان زن بین ایران و مالزی / خبر خوب وزیر خارجه

حسین امیرعبداللهیان با اشاره به همکاری های ایران و مالزی در حوزه آموزش عالی و حضور دانشجویان ایرانی در مالزی گفت: قرار است ماه آینده وزیر آموزش عالی مالزی به ایران سفر کند. وی با اشاره به اهمیت دیپلماسی سران دو کشور ادامه داد: نخست وزیر مالزی از آقای رئیسی برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورده است و آقای رئیسی هم از نخست وزیر مالزی برای سفر به تهران دعوت کرده است و با توجه به دعوت صورت گرفته ما در حال تنظیم زمان مناسب برای دیدار روسای دو کشور هستیم و در همین چارچوب بر آماده سازی اسناد جهت امضا در جریان دیدار روسای دو کشور اتفاق نظر داریم و در این ارتباط دو کشور فعالیت و همکاری خواهند داشت.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه از دیگر زمینه های همکاری ایران و مالزی همکاریهای علمی، دانشگاهی و فرهنگی است، تصریح کرد: در همین چارچوب صبح امروز وزیر خارجه مالزی در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در جمع تعدادی از فرهیختگان و اندیشمندان ایرانی سخنرانی کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار