| کد مطلب: ۶۰۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

کاهش استرس و زندگی در لحظه حال

همایش کاهش استرس و زندگی در لحظه حال در تاریخ پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ با هدف معرفی ابزارهای ذهن آگاهی و تاثیرگذاری آن بر کاهش اضطراب با حضور مربیان کارگاه قدرت لحظه حال و سخنرانی مربی ارشد ؛ مجتبی عباسی، مربی رسمی MBSR و مربی ارشد تعالیم حضور با معرفی کارگاه قدرت لحظه حال در تهران به آدرس خیابان شریعتی ، محدوده حسینیه ارشاد برگزار می‌گردد. ثبت نام برای همه آزاد و رایگان است.

کاهش استرس و زندگی در لحظه حال

آرمان ملی آنلاین - از مهم‌ترین سر فصل‌های این همایش میتوان به کاهش استرس با پرورش کیفیتهایی همچون حضور، مایندفول بودن، مشاهده گری افکار، شفقت به خویش، پذیرش و صلح درون اشاره کرد و در حاشیه آن کارگاه قدرت لحظه حال (دوره کاربردی نموندن کتاب نیروی حال) معرفی خواهد شد.

بنیاد سپاس NGO داوطلب محوری است که از ۱۳۹۴ تاکنون منظم و مستمر "کارگاه قدرت لحظۀ حال" را به‌‌صورت فصلی، برای بیش از سیزده هزار نفر برگزار نموده است.

هـدف از برگزاری این کارگاه نشر آگاهـی و تعالیم حضور برای بهبود و ارتقاء سبک زندگی ایرانیان است که با آموزش تکنیک‌های مایندفولنس و حضور در لحظه‌ی حال، در کنار آموزش‌های مسئولیت اجتماعی و محیط‌زیستی جهت دسترسـی انسان‌ها به بودن ناب همراه با صلح درون و بیرون، برای ایجاد جهانـی مسـئول، بیدار و جان‌آگاه، فعالیت می‌نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در رویداد همین پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ میتوانید به آدرس اینترنتی بنیاد سپاس www.sepas.org و یا شبکه های اجتماعی این بنیاد مراجعه کرده و همینطور با شماره تلفنهای ۲۶۷۰۰۶۹۰-۰۲۱ و ۰۹۰۲۶۷۰۰۶۹۰ تماس حاصل نمایید.

ثبت نام برای همه آزاد و رایگان است.

تلگرام : bonyadsepasorg

اینستاگرام : bonyadsepas

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار