| کد مطلب: ۶۰۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

تجلیل از کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

همزمان با روز جهانی کارگر با حضور مهندس سید محسن علوی رئیس کار و اشتغال منطقه ویژه و مدیران منطقه از ۱۷ نفر از کارگران نمونه و سربازان جبهه اقتصادی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، نیروی انسانی و کارگران موتور محرک و پیشران صنعت کشور محسوب می‌شوند. حضور قریب به ۴۸۰۰ کارگر و نیروی کار در شرکت‌ها و صنایع مستقر در منطقه ویژه، پویایی و تحرک قابل قبولی را در اقتصاد منطقه رقم زده‌اند. ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی بود تا اداره کار و امور اشتغال منطقه ویژه ضمن بازدید و سراکشی از شرکت‌های فعال در منطقه از کارگران نمونه آن تجلیل به عمل آورد. مهندس علوی که در جمع کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه سخن می‌گفت اظهار داشت: تلاش و کوشش کارگران در این شرایط اقلیمی جهاد محسوب می‌شود. وی از تلاش مهندس فتاحی مدیر عامل جهت تغییر اوضاع و ارتقاء شرایط کارگران سخن گفت و تصریح کرد: تمام اهتمام مدیریت منطقه ویژه در جهت پرداخت به موقع صورت وضعیت هاست.

سید محسن علوی خطاب به پیمانکاران تاکید کرد: سیاست و اولویت برنامه‌های مدیر عامل پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارگران است، انتظار داریم که پیمانکاران عزیز در تحقق این مهم همه اهتمام و تلاش خود را به کار گیرند. وی افزود: در سال گذشته علیرغم اوضاع نابسامان اقتصادی مدیرعامل محترم تمام مطالبات کارفرمایان را پرداخت کردند، همتی کنید چه در سطح ایده پردازی و چه در سطح عملیاتی با مجموعه مدیران منطقه همکاری کنید که در حد امکان شرایط مساعد برای کارگران فراهم شود.

مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد با ذکر این نکته که غالب تنگناهایی که در محیط کار وجود دارد می‌توان بدون صرف هزینه های هنگفت مالی مرتفع کرد افزود: به نیروی کار حرمت و احترام و تشخص بدهید تا تلاشتان مثمر ثمر واقع شود.لازم به ذکر است هم اکنون بیش از پنجاه کارگاه دائم و موقت در این کانون صنعتی و معدنی فعال هستند.گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان عسلویه دوم کشور و کانون نوظهور صنعتی جنوب، در نقطه تلاقی سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان واقع شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار