| کد مطلب: ۱۱۱۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

گل محمدی چهارشنبه با تراکتور مقابل استقلال!

گل‌محمدی در لیگ پانزدهم می‌توانست با بردن استقلال خوزستان باعث قهرمانی پرسپولیس شود اما این اتفاق نیفتاد.

گل محمدی چهارشنبه با تراکتور مقابل استقلال!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین، راستش این است که هنوز نمی‌دانیم تراکتور فعلی را باید تیم یحیی گل‌محمدی بدانیم یا نه. در راستای اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران که هیچ‌کس از آن سردرنمی‌آورد، حمید مطهری به‌عنوان سرمربی موقت در تبریز معرفی شد و قرار بر این بود که گل‌محمدی هم به‌زودی به او ملحق شود. هیچ‌کس در باشگاه چنین مسئله‌ای را تکذیب نکرد. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در این مورد گفته بود: «در تلاشیم مشکل یحیی با کمک خودش حل شود.» حتی خود مطهری هم در مراسم معارفه‌اش در پاسخ به همین سؤال جواب داد: «امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.» با این همه، بازی حذفی با ذوب‌آهن رد شد و حالا هم که در آستانه مسابقه حساس چهارشنبه با استقلال هستیم، هنوز خبری از یحیی در تبریز نیست. دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد و گفته می‌شود بالاخره گل‌محمدی سرمربی تراکتور خواهد شد.

درصورتی‌که این اتفاق به بازی با استقلال قد بدهد، یحیی ممکن است فرصتی طلایی برای جبران اتفاقی به‌دست بیاورد که ۸سال پیش رخ داد و پرسپولیسی‌ها را شاکی کرد. حتما به یاد دارید که در لیگ پانزدهم، پرسپولیس کورس سنگینی با استقلال خوزستان داشت و آبی‌پوشان جنوبی با تفاضل گل در صدر جدول بودند. برای قهرمانی قرمزها ۲راه وجود داشت: اینکه خودشان هفته آخر راه‌آهن را در تهران با گل‌های زیاد ببرند اما این اتفاق رخ نداد و تیم برانکو با تفاضل کم و ۲بر یک برنده آن مسابقه شد، یا اینکه ذوب‌آهن روز آخر یک مساوی از استقلال خوزستان بگیرد که این یکی هم میسر نشد.

سرمربی ذوب در آن مقطع یحیی گل‌محمدی بود که تیمش هم بد بازی نمی‌کرد و هواداران توقع داشتند ترمز شاگردان عبدالله ویسی را بکشد اما ذوب ناباورانه با ۲گل مغلوب شد. خود گل‌محمدی هم از این اتفاق برآشفته بود، ‌قدری که هنوز تصویر کمیاب پرخاش او به یکی از بازیکنانش در کنار زمین، در حافظه هواداران باقی مانده. حالا اما او با تراکتور می‌تواند استقلال را متوقف کند و ضمن جبران آن داستان، فرصتی برای پیش‌افتادن پرسپولیس به تیم سابقش بدهد؟ البته که می‌دانیم کار بسیار دشواری است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار