| کد مطلب: ۶۰۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی این بار به بهانه بازداشت مجری عملیات شیخ جراح

منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و آغاز موج بازداشت فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی این بار به بهانه بازداشت مجری عملیات شیخ جراح

ایسنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد که گروهی از نظامیان صهیونیست امروز (چهارشنبه) به مسجد الاقصی یورش بردند و پرچم فلسطین را که بر روی دروازه جنوبی این مکان مقدس نصب شده بود را پایین کشیدند.

طبق این گزارش، نظامیان صهیونیست همچنین اقدام به توقف و تفتیش چند خودرو در اطراف مسجد الاقصی کردند.

از سوی دیگر، منابع خبری فلسطین اعلام کردند که همزمان با یورش به مسجد الاقصی چند گروه از نظامیان رژیم اسرائیل نیز به مناطق مختلف کرانه باختری ازجمله «جنین»، «نابلس»، «بیت لحم»، «رام الله»، «اریحا» و چند منطقه دیگر یورش برده و موج بازداشتی را علیه فلسطینی‌ها به راه انداختند.

صهیونیست‌ها همچنین به شهرک «الرام» و منطقه «راس شحاده» در قدس اشغالی یورش بردند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز مدعی شد که مجری عملیات تیراندازی روز گذشته در محله شیخ جراح در قدس اشغالی که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، را بازداشت کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده که مجری این عملیات نوجوانی ۱۵ ساله بوده که در شهر نابلس بازداشت شده است.

وی تاکید کرد که در تحقیقات اولیه اینگونه مشخص شده که این نوجوان در این عملیات دست داشته و او برای تحقیقات تکمیلی تحویل سرویس‌های امنیت عمومی "شاباک" داده شده است.

این نوجوان ساکن اردوگاه عسکر در شهر نابلس است.

لازم به ذکر است که در عملیات روز گذشته در محله شیخ جراح که طی آن به سمت خودروی شهرک نشینان تیراندازی شد، دو صهیونیست زخمی شدند و مجری عملیات هم به سلامت محل را ترک کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از روز گذشته عملیات جست و جوی گسترده‌ای را به ویژه در بخش قدیمی قدس برای یافتن مجری عملیات آغاز کرده است.

طبق گفته این منابع، صهیونیست‌ها همچنین سه فلسطینی را در جنین بازداشت کرده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار