| کد مطلب: ۱۱۲۸۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

کنعانی زادگان:

تک تیرانداز پرسپولیس منم، نه آقایی‌پور!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز فیگور جالبی گرفت که در فصل گذشته بیشتر از سوی جواد آقایی‌پور مرد جنجالی نقل و انتقالات تابستانی این فصل شاهد آن بودیم.

تک تیرانداز پرسپولیس منم، نه آقایی‌پور!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز فیگور جالبی گرفت که در فصل گذشته بیشتر از سوی جواد آقایی‌پور مرد جنجالی نقل و انتقالات تابستانی این فصل شاهد آن بودیم.

 اولین تمرین فصل جدید پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که این تیم هنوز هیچ خرید جدیدی در نقل و انتقالات تابستانی انجام نداده و گزینه‌های مدنظر باشگاه، یکی پس از دیگری منتفی شدند.

پس از اینکه چند ستاره پرسپولیس بعد از قهرمانی از این تیم جدا شده بودند، شایعاتی در مورد نارضایتی کنعانی از وضعیت مالی‌اش در پرسپولیس وجود داشت اما او چند روز قبل از شروع تمرینات، پس از جلسه با رضا درویش اعلام کرد به قراردادش پایبند است و مشکلی ندارد.

کنعانی که همواره یکی از بازیکنان شوخ طبع و با روحیه اردوهای پرسپولیس است، در ورزشگاه کاظمی فیگور جالبی گرفت و یادآور خوشحالی پس از گل‌های جواد آقایی پور در استقلال خوزستان بود که پس از سر و صداهای زیاد راهی سپاهان شد.

این مدافع ملی‌پوش که فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و با ۶ گل زده دومین گلزن برتر قرمزپوشان بود، تمرینات فصل جدید را با ژست تک تیرانداز آغاز کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار