| کد مطلب: ۱۱۲۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

۲ بمب بزرگ استقلال و سپاهان/ رامین در تهران/ صالح در اصفهان

صالح حردانی، مدافع استقلال با سپاهان مذاکره داشته و در یک‌قدمی پیوستن به این تیم قرار دارد.

۲ بمب بزرگ استقلال و سپاهان/ رامین در تهران/ صالح در اصفهان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ باشگاه استقلال در ادامه تمدید بازیکنان خود با صالح حردانی وارد مذاکره شده ولی هنوز با این مدافع به توافق نرسیده است. حردانی که با استقلالی‌ها به توافق نرسیده، در روزهای اخیر با سپاهان وارد مذاکره شده و در نزدیکی امضای قرارداد با این تیم قرار دارد.

صالح در اصفهان، رامین در تهران!

به گزارش فوتبال ۳۶۰، باشگاه سپاهان پس از جدایی رامین رضاییان به دنبال جذب یک مدافع راست برای جانشینی او بود و در این راه با صالح حردانی مذاکره کرده است. حردانی فصل گذشته و به‌خصوص پس از مصدومیت کوین یامگا، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بود و عملکرد درخشانی هم داشت. عملکردی که باعث شد به تیم ملی دعوت شود و توجه باشگاه سپاهان را هم به خودش جلب کند.

حردانی در روزهای اخیر مذاکرات خوبی با سپاهان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل آینده در جمع طلایی‌پوشان حضور خواهد داشت.

گفته می‌شود یکی از اتفاقاتی که باعث شده حردانی تصمیم به جدایی و حضور در سپاهان بگیرد، مذاکرات و توافق استقلال با رامین رضاییان است. استقلال با رضاییان مذاکرات خوبی داشته و به امضای قرارداد بسیار نزدیک شده است. اگر رضاییان با استقلال قرارداد ببندد و حردانی راهی سپاهان شود، دو تیم مدعی به نوعی مدافعان راست خود را باهم جابه‌جا کرده‌اند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار