| کد مطلب: ۱۱۲۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

مدافع پرسپولیس شاگرد گل محمدی شد

باشگاه فولاد خوزستان به توافق نهایی با علی نعمتی مدافع چپ‌پای پرسپولیس دست یافت.

مدافع پرسپولیس شاگرد گل محمدی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فولاد خوزستان پس از انتخاب یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی جدیدش وارد بازار نقل و انتقالات نشده بود، اما از امروز به طور جدی‌تر این کار را دنبال کرد و در نخستین اقدام، با علی نعمتی به توافق نهایی رسید.

علی نعمتی که طی سه فصل گذشته لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفته و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم ارائه کرده بود، پس از عدم توافق با سرخ پوشان برای تمدید قرارداد، پای میز مذاکره با فولاد خوزستان نشسته و در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

این بازیکن که بازی در پست‌های دفاع میانی و دفاع چپ را برای پرسپولیس تجربه کرده و نمایش مطمئنی در ترکیب سرخ پوشان داشته، به دلیل فرصت بیشتر تصمیم به جدایی از جمع قرمزها گرفته است.

نعمتی در فصل اخیر 22 بازی برای پرسپولیس انجام داد و با توجه به اتمام قراردادش، مذاکره بی‌نتیجه‌ای برای ادامه همکاری با این باشگاه داشت و پس از تصمیم قطعی برای جدایی، راهی فولاد خوزستان شده است.

این مدافع 28 ساله که دو مقطع در پدیده مشهد و پرسپولیس تجربه کار با یحیی گل‌محمدی را داشته و با نظر او به جمع سرخ پوشان پایتخت اضافه شده بود، حالا به دلیل جدایی از این تیم تصمیم گرفته تا برای سومین بار با سرمربی سابقش کار کند و به فولاد خوزستان برود.

باشگاه فولاد خوزستان با علی نعمتی به توافق نهایی رسیده و قرارداد طرفین امضاء شده و فقط رونمایی از این بازیکن به‌عنوان اولین خرید این تیم باقی مانده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار