| کد مطلب: ۱۱۲۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

خالقان همستر کامبت زمان لیست شدن را اعلام کردند

بنیان‌گذاران ناشناس همستر کامبت در مصاحبه‌ای ایمیلی درباره‌ی ریشه‌های بازی و آینده‌ی آن پس از اولین ایردراپ در ماه جاری صحبت کردند.

خالقان همستر کامبت زمان لیست شدن را اعلام کردند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بنیان‌گذاران همستر کامبت، بازی محبوب کلیکی مبتنی‌بر تلگرام که تعداد بازیکنانش از ۲۵۰ میلیون نفر فراتر رفته‌ است، اخیراً درباره‌ی ریشه‌های بازی توضیحاتی ارائه دادند و به قدم‌های آتی آن اشاره کردند. سازندگان این بازی در مصاحبه‌ای اختصاصی با The Block، درباره‌ی الهام‌های خود و برنامه‌هایشان برای آینده‌ی بازی صحبت کردند.

به‌گفته‌ی بنیان‌گذاران همستر کامبت، این بازی از موفقیت بازی Notcoin و محبوبیت بازی‌های شبکه‌های اجتماعی در دهه‌ی ۲۰۱۰ الهام گرفته شده است. بنیان‌گذاران به ماجرای گیم‌استاپ و ردیت و قدرت سرمایه‌گذاران خرد نیز اشاره کردند.

برخلاف برخی از توسعه‌دهندگان پروژه‌های مشابه دیگر که خود را از چنین سبک بازی‌هایی فاصله داده‌اند، تیم همستر کامبت بر تعهد خود برای ساختن جامعه‌ای ماندگار تأکید کرده‌ است. آن‌ها اظهار کردند: «همستر کامبت فراتر از یک بازی است؛ بلکه خانواده‌ای جهانی است و ما به قدرت بلندمدت جامعه ایمان داریم.»

بنیان‌گذاران بازی در‌حالی‌که ترجیح می‌دهند ناشناس باقی بمانند، گفتند که تیم همستر کامبت هم درزمینه‌ی توسعه‌ی بازی و هم در‌زمینه‌ی توسعه‌ی بلاک‌چین تجربه دارند و از سال ۲۰۱۳ در حوزه‌ی کریپتو فعالیت می‌کنند.

هنگامی‌که از آن‌ها درباره‌ی احتمال بقای بازی پس از اولین ایردراپ که برای عرضه تا پایان ماه جاری میلادی (۱۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده است، سؤال شد، خالقان همستر کامبت با خوش‌بینی ابراز امیدواری کردند و گفتند که در‌حال‌حاضر برای ایردراپ دوم برنامه‌ریزی می‌کنند.

سازندگان همستر کامبت گفتند: «بازی ادامه خواهد یافت و فصل دوم با ایردراپ دوم در دو سال آینده برگزار خواهد شد. فکر می‌کنیم توکن که متعلق به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان خواهد بود، به خودی خود ارزش زیادی دارد.»

اکانت‌هایی که از بات استفاده می‌کنند یا در سیستم زیرمجموعه‌گیری تقلب کرده‌اند، بسته می‌شوند. محدودیتی برای بازی روی چند دستگاه نیست.

تیم این بازی محبوب تلگرامی برای رسیدگی به نگرانی‌ها درباره‌ی سلامت بازی، قصد دارد قبل از لیست‌شدن توکن، به مشکل استفاده از ربات‌ها رسیدگی کند. با‌این‌حال، آن‌ها در‌حال‌حاضر برنامه‌ای برای جلوگیری از بازی کاربران در چندین دستگاه ندارند.

بنیان‌گذاران همستر افزودند: «Notcoin توانست حدود ۲۰ درصد از اکانت‌های بات را مسدود کند و ما هم سعی خواهیم کرد همین کار را انجام دهیم. استفاده از بات و تقلب در سیستم زیرمجموعه‌گیری مجازات خواهد شد.»

بنیان‌گذاران چشم‌اندازی بلندپروازانه برای همستر کامبت ترسیم و آن را «پروژه‌ی سرگرمی‌آموزشی» با هدف رسیدن به ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان توصیف کردند. آن‌ها بر تمرکز خود بر آموزش بلاک‌چین و آگاهی از وب ۳ و سواد مالی تأکید کردند.

همستر کامبت که روی بلاک‌چین TON کار می‌کند، به بازیکنان امکان می‌دهد تا با کلیک‌کردن و مدیریت صرافیِ ارز دیجیتال مجازی، پاداش جمع‌آوری کنند. سادگی و دسترسی به آن ازطریق تلگرام باعث محبوبیت آن شده است.

با افزایش محبوبیت بازی‌های شبیه به همستر کامبت، فعالیت در بلاک‌چین TON افزایش چشمگیری یافته است. این شبکه شاهد افزایش درخورتوجه کیف‌‌پول‌های فعال روزانه و تراکنش‌ها بوده است؛ به‌طوری‌که توکن اصلی آن، Toncoin، اکنون به‌عنوان نهمین توکن بزرگِ جهان ازنظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار