| کد مطلب: ۱۱۲۳۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

هاشمی طبا: گل پرسپولیس آفساید بود/ حجازی هرگز رای نمی آورد و رئیس جمهور نمی شد

رییس سابق سازمان تربیت بدنی گفت: «بازگشت دوباره کی‌روش به فوتبال ایران برایم عجیب بود.»

هاشمی طبا: گل پرسپولیس آفساید بود/ حجازی هرگز رای نمی آورد و رئیس جمهور نمی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سیدمصطفی هاشمی طبا در گفت و گویی، درباره اتهاماتی از قبیل تیم حکومتی و ... به تیم های مطرح گفت: جالب اینجاست که مخالفان هر دو تا حکومتی هستند! هم استقلال و هم پرسپولیس! در مورد گل آفساید پرسپولیس هم باید بگویم که کمک داور تحت تاثیر جو قرار گرفت. این اتفاق خیلی سریع افتاد. با عکس ها و تصاویری که بنده دیدم گل پرسپولیس آفساید بود و داور هم تحت تاثیر جو ورزشگاه ترسید پرچم بزند. یعنی از لحاظ ذهنی ان طرف غش کرد.

وی درباره اینکه می گویند چرا سیاسیون در ورزش هستند و ...مثلا یک بار ناصر حجازی رفت و برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد، توضیح داد: چه ایرادی داشت؟ کسی نگفته ورزشی ها به سمت سیاست نیایند.من مخالف این هستم که می گویند ورزشی ها نباشند. آنها انسان هستند و تبعه ایران. چرا دبیر و ساعی نباید در شورای شهر باشند؟جرمش چیست؛ چون ورزشی است جرم است؟ هر کسی که بتواند خوب کار کند در سپهر ایران جایگاهش محفوظ است. 

هاشمی طبا پاسخ این سوال که اگر حجازی تایید صلاحیت می شد، رای می آورد؟ را منفی دانست و گفت: خیلی ها گمان می کنند چون استقلال و پرسپولیس میلیونی هوادار دارند در انتخابات ریاست جمهوری هم به این شکل است. به نظرم مردم تشخیص می دهند که چه کسی چه کاره است.

وی در تائید مخالفتش با کی روش یادآوری کرد: من مخالف سر سخت او بودم. بازگشت دوباره او به فوتبال ایران برایم عجیب بود. سابقه نداشت ما در جام جهانی از یک تیم 6 گل بخوریم اما این اتفاق افتاد. کی روش سطح ادبیات فوتبال ایران را تغییر داد و آن را به قهقرا برد.

هاشمی طبا همچنین از برکناری اسکوچیچ انتقاد کرد و افزود: خیلی رفتار بدی بود. تیم را از بدترین شرایط به بهترین شرایط رساند.تیمی که در حال سقوط بود را به جام جهانی رساند.

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار