| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

دومینیکو تدسکو:

​کورتوا صادقانه گفت برای یورو آماده نیست

دومنیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، می‌گوید تیبو کورتوا به او اعلام کرد که نمی‌تواند در رقابت‌های یورو شرکت کند.

​کورتوا صادقانه گفت برای یورو آماده نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، امروز سه‌شنبه تایید کرد که تیبو کورتوا به یورو 2024 نخواهد رفت.

این دروازه‌بان در طول این فصل از مصدومیت‌های زیادی رنج برد، اما اخیراً به زمین بازگشته بود و در ماه می چهار بازی برای رئال مادرید انجام داد.

سرمربی 38 ساله بلژیک در نشست خبری با بیان اینکه این تصمیم پس از گفتگو را دروازه‌بان رئال مادرید گرفته شده، توضیح داد: "کورتوا شفاف و صادق بود و کاملا مشخص بود او کسی است که بدنش را بهتر از ما می‌شناسد. اینکه هر سه یا چهار روز در طول یک تورنمنت بازی کنید، شرایط متفاوتی را ایجاد می‌کند. بنابراین آخرین اطلاعاتی که ما داریم این است که او برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده نیست."

این مربی همچنین گفت که در نظر دارد کورتوا را به عنوان چهارمین دروازه‌بان تیم بلژیک در یورو انتخاب کند: "ما در مورد آن فکر کردیم، داشتن چهار دروازه‌بان مزایای خاصی را به همراه دارد، به خصوص برای تمرین، اما نمی‌خواستیم یک فهرست خیلی طولانی داشته باشیم."

به همین دلیل کوئن کاستیلز (ولفسبورگ)، توماس کامینسکی (لوتون) و ماتز سلز (ناتینگهام فارست) سه دروازه‌بان بلژیک در یورو 2024 خواهند بود.

در پایان سال گذشته کورتوا اعلام کرد که قصد ندارد در یورو 2024 شرکت کند. با این حال، بهبودی او از مصدومیت یک بار دیگر امکان حضور او در مسابقات را فراهم کرد اما این دروازه‌بان تصمیم گرفت ریسک نکند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار