| کد مطلب: ۱۱۲۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان رئال: قهرمانی اروپا تصمیم را عوض نمی‌کند

ناچو، کاپیتان رئال مادرید، می‌گوید تصمیمش را برای آینده گرفته است و هیچ اتفاقی این تصمیم را تغییر نخواهد داد.

 کاپیتان رئال: قهرمانی اروپا تصمیم را عوض نمی‌کند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، قرارداد ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره اینکه احتمالا او قصد دارد این باشگاه را ترک کند تا در چند فصل باقی مانده از دوران فوتبالش فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد به گوش رسیده است.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا یک بازی بسیار دشوار در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند دارند که قرار است در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در ورزشگاه ومبلی برگزار شود و به نظر می‌رسد که این بازیکن قصد دارد پس از آن تصمیم نهایی‌اش را درباره آینده اعلام کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد از رئال جدا شود.

 ناچو در گفتگو با خبرنگاران درباره این موضوع اظهار داشت:« من تصمیمم را گرفته‌ام که قرار است وقتی این فصل تمام شود چه کاری انجام دهم اما قرار نیست آن را مطرح کنم. در حال حاضر روز و زمان مناسب مطرح کردن این تصمیم فرا نرسیده است و این موضوع برای من بسیار مهم است.

کاپیتان بودن بسیار خاص است. این فصل برای من و به خاطر همه چیزهایی که تجربه کردم ۱۰ از ۱۰ بود. هیچ اتفاق دیگری نمی‌تواند رخ دهد که تصمیمم را عوض کند، من تصمیمم را گرفته‌ام. ادامه کاپیتانی یا قهرمانی در لیگ قهرمانان هم نمی‌تواند این تصمیم را عوض کند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار