| کد مطلب: ۱۱۲۰۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

این اسرائیلی کابینه نتانیاهو را سر نگون می‌کند

رهبر حزب یسرائیل بیتنو قصد دارد با هم پیمانی با شماری از شخصیت‌های مخالف نتانیاهو، ائتلافی برای سرنگونی کابینه نتانیاهو تشکیل دهد.

این اسرائیلی کابینه نتانیاهو را  سر نگون می‌کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ پایگاه خبری تحلیلی کیپا در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، اویگدور لیبرمن از ساعر، گانتس و لاپید دعوت کرد تا برای سرنگونی کابینه نتانیاهو ائتلاف تشکیل دهند، همچنین از اعضای کنیست از حزب لیکود که به منتقدین نتانیاهو پیوسته‌اند نیز خواست تا به این ائتلاف بپیوندند.

لیبرمن رئیس حزب اسرائیل بیتنو امروز خطاب به رهبران احزاب و جریان‌های مخالف از آنها خواست برای سرنگونی کابینه نتانیاهو و تشکیل کابینه‌ای جایگزین با یکدیگر ائتلاف کنند.

به گفته لیبرمن، ادامه حضور بنیامین نتانیاهو در قدرت آینده اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

کیپا در ادامه گزارش خود تاکید کرد این سخن دقیقا همانی است که تساحی هنگبی نیز در جلسه‌ای که در برابر کمیته امور خارجی و امنیت کنست بر زبان رانده بود.

اویگدور لیبرمن در این سخنرانی که پشت تریبون کنست ایراد شد، گفت: از تمامی اعضای کنست گدعون ساعر و یائیر لاپید می‌خواهم تا با تشکیل ائتلافی راه را برای انجام تغییر و سرنگونی این کابینه همواره کنند، این ائتلاف می‌تواند حتی اقدام به تشکیل کابینه‌ای جایگزین نماید.

وی افزود: به جای آن که به دنبال برگزاری انتخاباتی زودرس باشیم می‌توان شورای وزیرانی برای تمامی احزاب صهیونیست ایجاد کرد که حتی اعضای کنست از حزب لیکود هم در آن مشارکت داشته باشند، می‌دانم که تعداد قابل توجهی از آنها با نظرات من موافق هستند.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار