| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

تغییر نظر عجیب علیرضا دبیر بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون کشتی

علیرضا دبیر که پیش از این گفته بود تیم ملی کشتی با ترکیب دوم و سوم خود به بازی‌های آسیایی گوانگژو اعزام می‌شود، پس از انتخاب مجدد به سمت رئیس فدراسیون نظر خود را عوض کرد و گفت در این بازی‌ها با ترکیب اصلی وارد می‌شود.

تغییر نظر عجیب علیرضا دبیر بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با اینکه در ماههای اخیر شاهد کشمکش های فراوان بین فدراسیون کشتی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بودیم، اما گویا علیرضا دبیر در دوره جدید ریاست خود قصد دارد سبک مدیریتی خود را تغییر دهد و از در دوستی وارد شده است. 

بعد از اینکه رییس فدراسیون کشتی امروز با پولادگر آشتی کرد، در پایان انتخابات نیز از تغییر نظر خود در خصوص اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی خبر داد و گفت: "تصمیمات خوبی را درباره بازی‌های آسیایی گرفتیم و ۷۰ یا ۸۰ درصد بچه‌های اصلی از همان مسابقات جهانی صربستان به بازی‌های آسیایی می‌روند. از همه دوستان تشکر می‌کنم. من یاد گرفتم فقط کار جلو برود نه حرفم. بابت حرف چیزی به آدم نمی‌دهند." 

این در حالی است که علیرضا دبیر صراحتا اعلام کرده بود با توجه به بودجه محدود فدراسیون کشتی از سوی کمیته ملی المپیک، حاضر نیست قهرمانان تراز اول کشتی را به صورت همزمان در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی شرکت دهد. 

با این وضعیت خیال مسئولان ورزش کشور بابت حضور ستاره های کشتی در بازی های آسیایی هانگژو راحت شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار