| کد مطلب: ۱۱۴۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

با هدف توسعه بازار، معرفی محصولات و توانمندی‌های نشان تجاری قطاربار صورت می گیرد؛

گردهمایی فعالان صنعت لجستیک و خرده‌فروشی در رویداد«ریل، فرصتی در لجستیک خرده بار»

رویداد ویژه گردهمایی فعالان صنعت لجستیک و خرده‌فروشی با عنوان «ریل، فرصتی در لجستیک خرده بار» به میزبانی شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر و با هدف توسعه بازار، معرفی محصولات و توانمندی‌های نشان تجاری این شرکت با نام «قطاربار» برگزار می شود.

گردهمایی فعالان صنعت لجستیک و خرده‌فروشی در رویداد«ریل، فرصتی در لجستیک خرده بار»
مجید فغانی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر (قطاربار) با اعلام این خبر گفت: با عنایت به لزوم گسترش آگاهی از برند و خدمات قطاربار در صنعت لجستیک و خرده‌فروشی، این شرکت تصمیم به برگزاری یک رویداد ویژه گرفته است. هدف اصلی این رویداد ویژه با عنوان «ریل، فرصتی در لجستیک خرده بار»، توسعه بازار و معرفی توانمندی‌ها و خدمات قطاربار به فعالان کلیدی این صنعت است .او در تشریح برگزاری این رویداد گفت: رویداد قطاربار در انبار خرده‌بار ایستگاه راه‌آهن تهران که به عنوان یکی از مراکز مهم لجستیکی کشور شناخته می‌شود، برگزار خواهد شد. فضای این رویداد به گونه‌ای طراحی شده که کاملاً عملیاتی باشد و شرکت‌کنندگان بتوانند از نزدیک با فرآیندهای مختلف و خدمات ارائه شده توسط قطاربار آشنا شوند.

فغانی افزود: مدعوین رویداد شامل نمایندگان شرکت‌های بزرگ خرده‌فروشی، تأمین‌کنندگان و سایر فعالان صنعت لجستیک خواهند بود؛ در طول این رویداد، بازدیدکنندگان فرصتی خواهند داشت تا از فضای انبار، بارانداز و واگن‌های خرده‌بار بازدید کنند و با نحوه عملکرد و خدمات این شرکت آشنا شوند. این اقدام نه تنها به تقویت روابط تجاری و همکاری‌های آینده کمک خواهد کرد، بلکه به افزایش شناخت و اعتبار برند قطاربار در بازار نیز منجر خواهد شد. با توجه به رقابت فزاینده در صنعت لجستیک، این رویداد می‌تواند نقطه عطفی در مسیر توسعه و گسترش فعالیت‌های قطاربار باشد. همچنین فرصت تبادل نظر و ایده‌ میان فعالان صنعت، که می‌تواند به بهبود فرآیندها و خدمات ارائه شده در این حوزه کمک و به رشد و پیشرفت صنعت لجستیک کشور منجر شود، در این رویداد میسر است.

مدیرعامل قطاربار گفت: رویداد «ریل، فرصتی در لجستیک خرده بار» با هدف فراهم کردن یک فرصت منحصر به فرد برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه حمل و نقل و لجستیک طراحی شده است. او با بیان اینکه یکی از اهداف این رویداد، برگزاری سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی توسط خبرگان و متخصصان صنایع مرتبط است، افزود: پنل‌های برنامه‌ریزی شده در داخل یکی از واگن‌های حمل خرده‌بار برگزار خواهند شد، این انتخاب مکان، نه تنها فضایی متفاوت و خلاقانه را فراهم می‌آورد، بلکه به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که با محیط واقعی کار و خدمات قطاربار آشنا شوند.این فعال حوزه حمل و نقل ادامه داد: از دیگر اهداف رویداد قطاربار، دعوت از رسانه‌های خبری عمومی و تخصصی است. این رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان قطاربار و جامعه هدف عمل می‌نمایند و با پوشش خبری این رویداد، منجر به افزایش آگاهی از برند قطاربار و خدمات آن خواهند شد. این اقدام به ویژه برای جذب مشتریان جدید و تقویت روابط با مشتریان فعلی بسیار حائز اهمیت است.

فغانی یادآور شد: علاوه بر این، برگزاری این رویداد فرصتی است برای معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در صنعت حمل و نقل، که می‌تواند به بهبود کارایی و کاهش هزینه‌ها منجر شود. همچنین، این رویداد می‌تواند بستری برای شبکه‌سازی میان فعالان صنعت، تبادل ایده‌ها و همکاری‌های آینده باشد. مدیرعامل قطاربار تاکید کرد: در نهایت، هدف اصلی این رویداد، ارتقاء سطح آگاهی و دانش در زمینه حمل و نقل ریلی و خدمات مرتبط با آن است، که می‌تواند به توسعه پایدار و بهبود کیفیت خدمات در این حوزه کمک کند. با توجه به اهمیت روزافزون حمل و نقل پایدار و کاهش اثرات زیست‌محیطی، این رویداد می‌تواند به عنوان یک الگو برای سایر صنایع نیز عمل کند.

نایب رئیس هیات مدیره قطاربار در ادامه در تشریح عملکرد این شرکت گفت: در سال ۱۴۰۲، قطاربار با استفاده از ۳۲ واگن در ۳۵ نقطه لجستیکی موفق به ثبت بیش از ۱۷۲ هزار بارنامه به وزنی بالغ بر ۳۰ هزار تن، مسافتی معادل ۱۷۸ میلیون کیلومتر و به ارزشی بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومن است. علاوه بر آن قطاربار به عنوان یک شرکت دوستدار محیط‌زیست نیز به شمار می‌رود چرا که با صرفه‌جویی حدود یک میلیون لیتر سوخت فسیلی نسبت به حمل جاده‌ای، امور مربوط به جابجایی خرده‌بار را انجام داده و از انتشار حداقل ۵٫۶ میلیون کیلوگرم دی‌اکسیدکربن در هوا و از تردد بیش از ۲ هزار کامیون در جاده‌ها و متعاقب آن مرگ و میر ناشی از تصادفات جلوگیری کرده است.گفتنی است مشتریان و مخاطبان، جهت کسب اطلاعات و ثبت بار خود می‌توانند به سایت قطاربار به نشانی ghatarbar.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۵۳۷۴۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار