| کد مطلب: ۱۱۳۹۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

رویت سوابق، خسارت‌ها و ده‌ها خدمت دیگر از طریق یاقوت امکان‌پذیر شده است؛

صفر تا صد ثبت و دریافت خسارت در یاقوت البرز

شرکت بیمه البرز با راه‌اندازی اپلیکیشن یاقوت، گامی بزرگ در راستای بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان برداشته است. این اپلیکیشن که ده‌ها خدمت را به صورت غیر حضوری به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد، نشان‌دهنده تعهد این شرکت بیمه‌ای به استفاده از فناوری‌های نوین در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

صفر تا صد ثبت و دریافت خسارت در یاقوت البرز

بیمه البرز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه در ایران همواره تلاش کرده ارائه خدمات نوین بیمه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد. به همین منظور این شرکت در راستای تسهیل ارائه خدمات به مشتریان، جلوگیری از مراجعات حضوری مشتریان به دفاتر بیمه جهت برخورداری از امکانات و بسیاری از موارد دیگر، اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن «یاقوت البرز» کرده است. در این مطلب، ابتدا اپلیکیشن یاقوت البرز را معرفی می‌کنیم و سپس به سراغ روش ثبت و دریافت خسارت از طریق این برنامه می‌رویم.

در یاقوت البرز چه خدماتی ارائه می‌شود؟

اپلیکیشن یاقوت البرز توسط شرکت بیمه البرز راه‌اندازی شده و هدف از عرضه آن، خدمات‌رسانی بیمه‌ای به افراد تحت پوشش این شرکت است.

از قابلیت‌های این برنامه بیمه تکمیلی می‌توان به خدمات آنلاین ازجمله صدور بیمه‌نامه، استعلام اصالت بیمه‌نامه، پرداخت حق بیمه و ارزیابی خسارت در کنار امکاناتی نظیر خدمات پزشکی، خدمات مشاوره، ارتباط با باشگاه مشتریان و راهنمای شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز اشاره کرد.

- خرید بیمه‌نامه: یکی از خدمات ارائه‌شده در این برنامه، خرید بیمه‌نامه است که به‌زودی امکان خرید بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی و حوادث انفرادی امکان‌پذیر خواهد شد.

- ثبت خسارت: دومین خدمت ارائه‌شده در اپلیکیشن یاقوت البرز ثبت خسارت به صورت آنلاین است. ثبت خسارت درمان، ثبت خسارت بدنه خودرو و ثبت خسارت بیمه شخص ثالث خودرو، سه خسارتی است که امکان ثبت و دریافت آن در این برنامه فراهم شده است.  

- پیگیری خسارت: پیگیری خسارت‌های بدنه خودروی ثبت‌شده و خسارت‌های ثالث خودروی ثبت‌شده، در اپلیکیشن یاقوت البرز امکان‌پذیر است.

 

چگونه خسارت بدنه خودرو را در یاقوت البرز ثبت کنیم؟

در برنامه کاربردی یاقوت البرز، سامانه‌ای تحت عنوان «ثبت خسارت بدنه خودرو» ایجاد شده است که از طریق این گزینه، شما می‌توانید تمامی مراحل اعلام خسارت را از طریق این سامانه و آن هم در کمتر از 15 دقیقه انجام بدهید و دیگر نیازی هم نیست که به مراکز پرداخت خسارت بیمه البرز مراجعه کنید.

برای استفاده از این گزینه، در برنامه یاقوت البرز وارد منوی ثبت خسارت شوید و گزینه «ثبت خسارت بدنه خودرو» را انتخاب کنید. سپس موقعیت محل حادثه، تاریخ و ساعت، شهر و نوع حادثه را وارد کنید. آنگاه با تایید گزینه «متن بالا را خوانده و تایید می‌کنم» به مرحله بعد بروید. در این مرحله، اگر به شماره بیمهنامه خود دسترسی ندارید، می‌توانید با انتخاب گزینه «دسترسی به کد رایانه‌ای ندارم» از این مرحله عبور کنید.

در صفحه بعد، پر کردن اطلاعات ستاره‌دار که شامل کد ملی راننده، تاریخ صدور و شماره گواهینامه راننده است، الزامی است. سپس مرحله بارگزاری تصویر پشت و روی گواهینامه، پشت و روی کارت خودرو و کارت ملی مالک است. در مرحله بعد هم نوبت به عکسبرداری از شماره شاسی و زوایای مختلف ماشین و همچنین نقاط آسیب‌دیده آن می‌رسد.

در پایان هم دکمه ثبت خسارت را بزنید. به همین راحتی کارشناسان بیمه البرز در کوتاه‌ترین زمان و به صورت برخط درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شماره همراه‌تان پیامک می‌کنند. مبلغ خسارت نیز در کمتر از 48 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

اپلیکیشن یاقوت البرز در چه بسترهایی عرضه شده است؟

برنامه یاقوت البرز بیمه تکمیلی در دو نسخه اندروید و تحت وب ارائه شده است. بنابراین مشتریان بیمه البرز می‌توانند بدون نصب به آن دسترسی یابند. طراحی رابط کاربری ساده یاقوت البرز در کنار قابلیت‌های گوناگون موجب شده تا بیمه‌شدگان از این برنامه استقبال کنند.

راهنمای ورود به یاقوت البرز

یاقوت البرز در برنامه‌های مایکت یا بازار قابل دانلود است. مراحل نصب این برنامه روی نسخه اندروید عبارت است از:

1. عبارت «یاقوت البرز» را در نوار مربوطه جستجو کنید.

2. با کلیک روی دکمه نصب، آن را دانلود کنید.

3. بعد از دریافت فایل، آن را نصب کنید.

4. سپس برنامه را اجرا کنید.

5. ورود به یاقوت البرز با نام کاربری و رمز عبور انجام می‌شود و برای استفاده از آن باید ثبت نام کنید.

راهنمای ثبت نام در برنامه یاقوت بیمه البرز

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از جهش اقتصاد ، ثبت نام در این اپلیکیشن با استفاده از اطلاعات شخصی مانند کد ملی، شماره موبایل، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که این موارد، صرفا برای نام‌نویسی و ورود مجدد به برنامه در سیستم ثبت شده و برای عموم کاربران قابل نمایش نیست. در ادامه با ورود به یاقوت البرز، می‌توانید به طیف گسترده‌ای از خدمات بیمه شرکت البرز به صورت غیر حضوری دسترسی داشته باشید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار