| کد مطلب: ۱۱۳۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

آینده سازان کانون توجه شرکت پتروشیمی مارون

آیین بازگشایی مدرسه نیکان مارون با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون و جمع کثیری از مدیران و مسئولان منطقه برگزار شد.

 آینده سازان کانون توجه شرکت پتروشیمی مارون

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی مارون ، آیین بازگشایی مدرسه‌ نیکان مارون روز گذشته در آستانه‌ آغاز سال تحصیلی برگزار شد. این گزارش می افزاید این شرکت در چند سال اخیر با توجه به ضرورت تربیت نسل عالم، دانشمند و امیدوار به آینده کشور اقدام به تاسیس و راه اندازی مدرسه‌ نیکان مارون نموده است. دانش آموزان این مدرسه از میان دانش آموزان با استعداد منطقه انتخاب می شوند و علاوه بر تحصیل شبانه روزی در مدرسه نیکان مارون از ابتدای تحصیل با مهارت ها و دانش های فنی نیز آشنا می شوند.

شرکت پتروشیمی مارون در دو سال گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی موفقیت های بسیاری را کسب نموده است و توجه به رشد و توسعه متوازن منطقه ی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) از اولویت های کاری مدیریت مجموعه شرکت پتروشیمی مارون بوده است.

الگوی موفق مدرسه ی نیکان مارون در صورتی که با همراهی سایر شرکت های منطقه توسعه یابد، علاوه بر اینکه میتواند دغدغه تحصیل دانش آموزان را برطرف کند، امید به آینده بسیار روشن برای منطقه را رقم خواهد زد.

شرکت پتروشیمی مارون افتخار دارد که علاوه بر توسعه در زمینه های فنی و صنعتی همواره در کنار قشرهای مختلف مردم منطقه به رشد اجتماعی و ارتقای فرهنگی و توسعه دانش در منطقه نیز کمک کرده است. این مهم همواره مورد توجه، تاکید و تقدیر مسئولان منطقه، استان و کشوری قرار گرفته است.

شرکت پتروشیمی مارون خود را موظف می‌داند که با نگاهی مطالعه شده، هوشمندانه و نیز مبتنی بر نیازهای اصلی و واقعی منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) نسبت به انجام تکالیف خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدام نماید.

این گزارش می افزاید در انتهای این مراسم هدایا، لوازم التحریر، بسته های آموزشی، کمک های نقدی و غیر نقدی نیز توسط مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون و مسئولان حاضر در آیین بازگشایی مدرسه نیکان مارون به دانش آموزان اهدا شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار