| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کیفیت و انرژی شرکت پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛

پتروشیمی مارون در مسیر بهبود بهره‌وری انرژی قرار دارد

مدیر کیفیت و انرژی شرکت پتروشیمی مارون با اشاره به تشکیل کمیته انرژی و برگزاری دوره‌های آموزشی، از اقدامات مختلف پتروشیمی مارون برای کاهش مصرف انرژی و بهبود بهره‌وری خبر داد.

پتروشیمی مارون در مسیر بهبود بهره‌وری انرژی قرار دارد

نوروزی در مراسم اهدای جوایز بهره‌وری انرژی برق، به ارائه تجربیات برتر این شرکت  پرداخت و با اشاره به اهمیت اصلاح الگوی مصرف انرژی، به معرفی اقدامات و دستاوردهای پتروشیمی مارون در این حوزه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی مارون از سال ۱۳۷۷ تأسیس و از سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این شرکت با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون تن محصولات پتروشیمی، در دو سایت اهواز و ماهشهر فعالیت می‌کند.

مدیر کیفیت و انرژی شرکت پتروشیمی مارون افزود: پتروشیمی مارون با تشکیل کمیته انرژی و برگزاری دوره‌های آموزشی، موفق به کاهش مصرف انرژی و بهبود بهره‌وری شده است. از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به استقرار سامانه‌های مانیتورینگ و تحلیل مصرف برق، بازنگری در استانداردهای مصرف، و جایگزینی کاتالیست‌ها اشاره کرد.

نوروزی همچنین به پروژه‌های بهبود مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل ممیزی مصرف بخار، جایگزینی لامپ‌های مجتمع، و بهینه‌سازی هوای اضافی و دور فن‌ها بوده است.

در پایان، مدیر کیفیت و انرژی شرکت پتروشیمی مارون از سازمان‌های ملی بهره‌وری، مدیریت صنعتی، و انرژی‌های تجدیدپذیر برای همکاری در ممیزی و ارزیابی فعالیت‌های پتروشیمی مارون تشکر کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار