| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل دفتر راهبری طرح‌های بهره‌وری انرژی خبر داد ؛

اجرای طرح بهره‌وری برق ساختمان برای نخستین بار در کشور

مدیرکل دفتر راهبری طرح‌های بهره‌وری انرژی گفت: با توجه به ضرورت فعالیت‌های اساسی و اجرای اندازه‌گیری مصرف برق در بخش‌های مختلف، سازمان بهره‌وری برق ساختمان برای اولین بار در کشور طرح بهره‌وری برق ساختمان را اجرا می‌کند.

اجرای طرح بهره‌وری برق ساختمان برای نخستین بار  در کشور

محمدتقی زیاری، مدیرکل دفتر راهبری طرح‌های بهره‌وری انرژی در همایش اولین جایزه ملی بهره‌وری انرژی برق که امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، گفت: این نشست بهانه‌ای برای برگزاری دوره‌های بعدی و مدیریت بهتر جایزه بهره‌وری است.

وی با بیان اینکه این جایزه برای ارزیابی و محک زدن ارزش‌های سازمان‌ها و دعوت از دوستان جدید برای مشارکت در این ارزیابی‌هاست، افزود: با توجه به ضرورت فعالیت‌های اساسی و اجرای اندازه‌گیری مصرف برق در بخش‌های مختلف، سازمان بهره‌وری برق ساختمان برای اولین بار در کشور طرحی را اجرا خواهد کرد. این طرح با همکاری سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مشاور و مجری اجرا خواهد شد و برگزیدگان هر بخش در سال اول تندیس و تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر راهبری طرح‌های بهره‌وری انرژی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف تحقق برنامه‌های جدید وزارت نیرو و با تشکیل شورای سیاست‌گذاری متشکل از ۱۲ بخش مرتبط از جمله بخش خصوصی، وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و پژوهشگاه‌ها برگزار شد، گفت: جایزه بهره‌وری در ۴ بخش شامل پروژه‌های برتر صرفه‌جویی، شرکت‌های موفق در بخش توزیع، فرآیندهای صنعتی و صنایع انرژی و محصولات دانشگاهی و تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم خانگی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار