| کد مطلب: ۱۱۳۷۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون مطرح کرد ؛

نمایشگاه ایران پلاستیک، نمایشگاه توانمندی‌های صنعتگران

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون با اشاره به رشد صنعت پتروشیمی پس از انقلاب اسلامی، گفت: تولید کل صنعت پتروشیمی از سه تا چهار میلیون تن قبل از انقلاب به بیش از نود میلیون تن رسیده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 نمایشگاه ایران پلاستیک، نمایشگاه توانمندی‌های صنعتگران

در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاستیک، دکتر امین امرایی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون، اظهار داشت : خام‌فروشی یک پدیده مذموم برای هر کشور است. وی تاکید کرد : هرچه در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به سمت پایین‌دست زنجیره و تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنیم، منافع بیشتری برای کشور و بنگاه‌های اقتصادی حاصل می‌شود.

دکتر امرایی با اشاره به رشد صنعت پتروشیمی پس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: قبل از انقلاب، تولید کل صنعت پتروشیمی حدود سه تا چهار میلیون تن بود، اما اکنون ظرفیت و تولید به بیش از نود میلیون تن رسیده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. وی این پیشرفت را نتیجه انقلاب اسلامی دانست و افزود که نمایشگاه ایران پلاستیک توانمندی‌های صنعتگران را به نمایش می‌گذارد و روحیه خودباوری را در آن‌ها تقویت می‌کند.

وی همچنین به همکاری شرکت‌های خارجی با شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت که تکنولوژی‌های روز و مسائل جدید با شرکت‌های ایرانی به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار