| کد مطلب: ۱۱۳۷۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

آریاساسول و خانه نوآوری و فناوری ایران قرارداد همکاری امضا کردند

شرکت پلیمر آریاساسول و خانه نوآوری و فناوری ایران برای استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین برای ارتباط با شرکت‌ها، کشورها و هم‌افزایی بیشتر قرارداد همکاری امضا کردند.

آریاساسول و خانه نوآوری و فناوری ایران قرارداد همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول ، در حاشیه سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست (18 تا 21 شهریورماه 1403)، قرارداد همکاری میان این شرکت و خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) به امضا رسید.

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، در این مراسم با اشاره به بلوغ سازمانی این شرکت گفت: توانمندی آریاساسول منجر به آن شد که در سال 1401 برای تأسیس مرکز دانش‌بنیان اقدام کند که با وجود سختی‌های ابتدای مسیر با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و همراهی ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری موفق شدیم گرید جدید و پرکاربرد LEC1969 را تولید کنیم که تنها در سه شرکت و سه کشور تولید می‌شد و به واسطه آن شرکت پلیمر آریاساسول به تنها شرکت پتروشیمی دانش‌بنیان کشور تبدیل شد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها آریاساسول به یک شرکت دانش‌بنیان بدل شده است، گفت: در حوزه‌های دانش و نوآوری در رویدادهای مختلف بین‌المللی در رقابت‌ با شرکت‌های مطرح توانستیم جوایز برتر 6 و 7 ستاره را کسب کنیم و به‌عنوان یک برند برتر در صنعت پتروشیمی دنیا شناخته شویم.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به نیروهای متخصص و دلسوز آریاساسول اشاره کرد و افزود: نیروهای شرکت در کنار تخصص روحیه یادگیرنده دارند و همواره برای ارتقای خود در تلاش هستند.

حیدرزاده در پایان همکاری با خانه نوآوری و فناوری را افتخاری برای آریاساسول برشمرد و تصریح کرد: اینکه به‌عنوان نماینده صنعت پتروشیمی می‌توانیم با استفاده از ظرفیت طرفین برای ارتباط با شرکت‌ها، کشورها در حوزه تبادل دانش، انتقال تجربیات و از همه مهم‌تر هم‌افزایی گام برداریم، بسیار خرسندیم و انتظار داریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

عبدلله ایرانی، مدیر نوآوری و فناوری آریاساسول نیز در این مراسم ظرفیت ایجاد شده را مهم ارزیابی کرد و گفت: این همکاری‌ها زمینه‌ساز فعالیت‌های بزرگ و یک اقدام برد – برد است.

وی تصریح کرد: امیدواریم ظرفیت ایجاد شده بتواند در حوزه صادرات محصولات نوآور - محور تأثیرگذار باشد.

با کمک آریاساسول گام‌های بلند و مؤثر در زمینه نوآوری بر می‌داریم

محمد مهدی رفیعی، مدیرعامل خانه فناوری و نوآوری ایران (iHiT) در این مراسم با بیان اینکه این مجموعه زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کند، گفت: از سال 1400 این مجموعه در حوزه محصولات نوآورانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در این شرکت، مجموعه‌ای از محصولات های‌تک و میدتک تولید می‌شود و تمامی محصولات صادراتی هستند و از سال گذشته با توجه به نیازهای کشور در این حوزه، مورد حمایت قرار گرفت.

مدیرعامل خانه فناوری و نوآوری ایران با بیان اینکه فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه در حوزه صنعت پتروشیمی برای کشور مورد نیاز بود، افزود: شرکت پلیمر آریاساسول با قبول این زحمت در کنار iHiT قرار گرفت تا در حوزه پتروشیمی گام‌های بزرگ‌تر و مؤثرتری برداریم.

ظرفیت ایجاد شده در این همکاری می‌تواند یک وضعیت برد – برد برای دو طرف باشد و امیدواریم بتواند در حوزه صادرات محصولات نوآور - محور تأثیر گذار باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار