| کد مطلب: ۱۱۳۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

گام نخست دکتر ثقفی؛ توجه به پروژه ها

سرپرست پتروپارس از میدان مشترک آزادگان جنوبی بازدید کرد

سرپرست گروه پتروپارس در آغاز فعالیت خود در این شرکت، با بازدید از طرح توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی مهمترین ماموریت خود را تامین منابع مالی، تامین کالا و فرآیند مهندسی دانست.

سرپرست پتروپارس از میدان مشترک آزادگان جنوبی بازدید کرد

به گزارش  روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس، دکتر حمیدرضا ثقفی، یک روز پس از معارفه و آغاز به کار خود در این شرکت، به همراه امیرشهرام زمان، مدیرعامل شرکت پتروپارس‌ ایران و جمعی از مدیران صف و ستاد، از دو پروژه واحد فرآورش مرکزی (CTEP) و GC میدان مشترک آزادگان جنوبی بازدید کرد.

دکتر ثقفی در این برنامه، از بخش­های مختلف این پروژه­ها بازدید و از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت‌ها، برنامه‌های پیش رو و مشکلات پروژه قرار گرفت.       

سرپرست گروه پتروپارس پس از بازدید میدانی از این پروژه‌ها در جلسات مدیریتی با مدیران و سرپرستان پروژه ضمن شنیدن گزارشات ارائه شده، راهکارهای لازم برای تداوم و جهش در پیشرفت پروژها را ارائه کرد.      

دکتر حمیدرضا ثقفی، در جلسه‌ای با حضور پیمانکاران، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان، مهمترین ماموریت خود را تامین منابع مالی، تامین کالا و فرآیند مهندسی دانست و به اولویت این طرح از سوی مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اشاره و بر همکاری و همدلی پیمانکاران جهت راه اندازی زودهنگام آن در سال جاری تاکید کرد.       

سرپرست گروه پتروپارس با اشاره به شرایط سخت کاری در این طرح و اهمیت ویژه آن، اصلی‌ترین دغدغه خود را انجام تعهدات به پیمانکاران و وزارت نفت دانست و برطرف کردن مشکلات موجود از جمله تامین منابع مالی و تامین کالا را امری مهم و قابل توجه عنوان نمود.       

دکتر ثقفی در نشستی دیگر با حضور همکاران پروژه‌های CTEP و GC ضمن خسته نباشید و خدا قوت به همکاران گروه پتروپارس، با اشاره به زحمات و تلاش‌های دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل سابق گروه پتروپارس، مهمترین وظیفه این مجموعه را در صیانت از سرمایه و منابع ملی کشور در طرح ‌های میادین مشترک عنوان کرد و از همکاران خواست تمام تلاش خود را در جهت راه‌اندازی زودهنگام و بهره‌برداری از این میدان مشترک به کار گیرند.

سرپرست گروه پتروپارس خاطر نشان کرد: در راستای ارتقای هویت و برند سازمانی گروه پتروپارس به عنوان بزرگترین شرکت اکتشاف و تولید کشور، تمام تلاش خود را در جهت برطرف کردن دغدغه‌های همکاران به عنوان مهم ترین سرمایه گروه در حوزه­های رفاهی به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این بازدید دکتر ثقفی با همراهی مهندس آریاچهر مدیر پروژه GC ضمن بازدید از نقاط مختلف دستگاه حفاری ۳۰۴ واقع در بستر ۶۴ چاه شماره AZN-195 و گفت و گو با همکاران شاغل در پروژه که در حال آماده‌سازی چاه جهت عملیات مشبک‌کاری سازند فهلیان و راندن رشته تکمیلی «K10»در این چاه بودند، با پرسنل دستگاه حفاری و ناظران شرکت پتروپارس به بحث و تبادل نظر فنی پرداخته و توصیه های لازم را در این خصوص ارایه کرد.   

گفتنی است دکتر ثقفی، سرپرست جدید پتروپارس در مراسم معارفه خود با اشاره به این که بیشتر پروژه‌های در دست اجرای این مجموعه در زمره میادین مشترک بوده و اهمیت و نقش زیادی در افزایش تولید نفت و گاز کشور دارند به اولویت پروژه ها و بویژه پروژه های گروه پتروپارس در آزادگان جنوبی در برنامه‌های خود تاکید کرده بود.        

بازدید سرپرست گروه پتروپارس از دو پروژه در حال انجام این شرکت در میدان مشترک آزادگان جنوبی، بیانگر عزم جدی و توجه ویژه وی به اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری حداکثری با هدف کمک به رفع ناترازی انرژی در کشور است. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار