| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

در برررسی تیم ارزیابی تعالی سازمانی توسعه صنایع بهشهر مطرح شد؛

رهبری اثربخش در سازمان، عامل موفقیت پاکسان است

در پی حضور و بازدید تیم ارزیابی تعالی سازمانی شرکت توسعه صنایع بهشهر از بخش های مختلف پاکسان، رهبری اثربخش در سازمان یکی از عوامل اصلی موفقیت های پاکسان معرفی شد.

رهبری اثربخش در سازمان، عامل موفقیت پاکسان است

به گزارش روابط عمومی پاکسان، هیات شش نفره ارزیابی شرکت توسعه صنایع بهشهر، تحت سرپرستی دکتر فرهادی معاونت امور برنامه ریزی و توسعه این شرکت طی دو روز حضور در مجموعه پاکسان از بخش های مختلف بازدید و باتوجه به چک لیست های مربوط به “جایزه تعالی پیشرفت” عملکرد این مجموعه را تحت بررسی و ارزیابی قرار دادند.

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر “جایزه تعالی پیشرفت” را از ابتکارات دکتر مرادی مدیرعامل این مجموعه عنوان نمود که باهدف فرهنگ سازی در شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ اجرایی شد.

در جلسه اختتامیه این ارزیابی، دکتر نوید نصر دبیر انجمن تعمیرات و نگهداری ایران که به عنوان ارزیاب ارشد این جشنواره در پاکسان حضور یافته بود، رهبری اثربخش در این مجموعه را یکی از عوامل اصلی موفقیت شرکت پاکسان معرفی نمود.

شهریار محمدی راد مدیرعامل پاکسان نیز با قدردانی از حضور تیم ارزیابی و ارائه بازخوردهای ارزنده ایشان ابراز امیدواری نمود: موارد مطرح شده به منظور اصلاح و ارتقای فرایندها در دستور کار مجموعه و مدیران بخش های مختلف قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام شرکت توسعه صنایع بهشهر به منظور بالندگی و سرآمدی هرچه بیشتر مجموعه شرکت های این هلدینگ پس از ارزیابی و مشخص شدن سطح شرکت ها، همایش تعالی پیشرفت از سوی این مجموعه برگزار خواهد شد و از شرکت هایی که از عملکرد مطلوب تری برخوردار بودند تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار