| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

موفقیت کارشناسان متخصص و توانمند فولاد خراسان در تعویض پل جرثقیل انبار شمش

مهندسان و کارشناسان توانمند فولاد خراسان (برای دومین بار از ابتدای راه‌اندازی تا کنون) در تلاشی موفقیت‌آمیز دست به تعویض پل عرضی جرثقیل انبار شمش واحد ریخته‌گری زدند.

موفقیت کارشناسان متخصص و توانمند فولاد خراسان در تعویض پل جرثقیل انبار شمش

به گفته معاون بهره‌برداری «شرکت مجتمع فولاد خراسان»، تعویض این سازه‌ی‌فنی و کلیدی، که توسط شرکت سازنده‌ی خارجی و شرکت‌های فعال در دوران ساخت، نصب و راه‌اندازی شده است، در راستای حفظ آماده به کاری تجهیزات و تولید مستمر و بدون وقفه صورت گرفت.

فضیلتی افزود: افزایش راندمان و پایداری تولید شرکت ایجاب می‌کند که بازرسی، نگهداری و تعمیر به موقع تجهیزات مهم جزو اولویت‌های دایم کار باشد.

وی با تشریح این که جرثقیل ۱۰۶، وظیفه انتقال، انباشت و بارگیری شمش‌های تولیدی واحد ریخته‌گری فاز ۱ شرکت را به عهده دارد، افزود: با توجه به دائمی بودن کار تجهیزات کلیدی نظیر این جرثقیل، بازرسی آنها به صورت هفتگی انجام می‌شود، در این بازرسی‌های مستمر اثرات باربرداری از قبیل ایجاد خمش و ترک پل ارزی جرثقیل مشاهده شد که با توجه به پیک کاری واحد ریخته‌گری، اقدامات اصلاحی موقتی انجام گرفته بود.

فریبرز ناصحی‌فر، مدیر «خدمات فنی و پشتیبانی» هم با اشاره به این که پل عرضی یدک جرثقیل ۱۰۶ با تکیه بر توان و تجربه و دانش فنی پرسنل شرکت، توسط پرسنل واحد «نگهداری و تعمیرات جرثقیل‌ها» تقویت و آماده نصب شده بود، بیان کرد: این تجهیز، با برنامه‌ریزی واحد «مکانیک و تولید ریخته‌گری» با موفقیت تعویض و راه‌اندازی شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار