| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز در جهت بهینه‌سازی خدمات بازار سرمایه

رویکرد هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی توسعه‌دهندگان در کنار بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز می‌تواند منجر به خلق فرصت‌های جذاب در بازارهای مالی شود.

بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز در جهت بهینه‌سازی خدمات بازار سرمایه

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، هادی بهزادی مشاور توسعه کسب و کار تأمین سرمایه تمدن درباره اهمیت بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز (Open Innovation/Open API) در فعالیت‌های تأمین کنندگان خدمات در بازار سرمایه از جمله شرکت‌های تأمین سرمایه‌ گفت: امروزه با نگاه به بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز می‌توان از ظرفیت‌ مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات در راستای هم‌افزایی و ایجاد خدمات بهینه برای مشتریان استفاده نمود.

وی افزود: مدل نوآوری باز اخیراً بصورت گسترده‌ای مورد استقبال توسعه‌دهندگان از جمله بانک‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه‌ قرار گرفته است که می‌توان از این امکانات در سفر مشتری (User Journey) برای توسعه و بهینه‌سازی خدمات استفاده نمود.

بهزادی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب و بالقوه تأمین سرمایه تمدن و رویکرد هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی(Integration) در این شرکت ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با اتکا به آنها خدمات جذابی را به مشتریان در بازارهای مالی ارائه دهیم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار