| کد مطلب: ۱۱۳۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

«آقاجانلو» سرپرست ایمیدرو شد

محمد آقاجانلو، با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت معدن و تجارت، به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، منصوب شد.

«آقاجانلو» سرپرست ایمیدرو شد

بدین ترتیب آقاجانلو، با حکم سید محمد اتابک وزیر صنعت معدن و تجارت، سرپرستی ایمیدرو را برعهده گرفت. وی از زمستان گذشته به عنوان قائم مقام و مشاور ارشد اجرایی این سازمان مشغول به خدمت بود.

سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به عنوان یکی از مدیران باتجربه ایمیدرو، پیش از این و در سال های گذشته، سمت هایی همچون مدیر عاملی شرکت ملی فولاد ایران و نیز معاونت طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو را عهده دار بود.

آقاجانلو ابتدا به عنوان کارشناس فلزات و تعمیرات در ایمیدرو مشغول به کار و سال ها بعد به عنوان مجری طرح پترولیوم کک منصوب شد. پس از آن مدیریت صنایع فلزی سازمان را در دهه گذشته برعهده گرفت.

محمد آقاجانلو، دانش آموخته رشته مهندسی مواد و متالورژی در مقطع کارشناسی و همچنین گرایش شناسایی و انتخاب مواد رشته متالورژی در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده فنی دانشگاه تهران است. لازم به یادآوری است که پیش از وی، محمد رضا موثقی نیا ریاست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) را به مدت یک سال برعهده داشت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار