| کد مطلب: ۱۱۳۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شستا روز داروسازی را تبریک گفت

عارف نوروزی با صدور پیامی، «روز داروسازی» را به همه‌ی فعالان این عرصه در میهن اسلامی، به‌ویژه همکاران عزیز و ارجمند در گروه دارویی تأمین و شرکت‌های تابعه، تبریک و تهنیت گفت.

مدیرعامل شستا روز داروسازی را تبریک گفت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش شستارسانه، دکتر عارف نوروزی مدیرعامل شرکت‌ سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با صدور پیامی، روز داروسازی را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«محبوب‌ترینِ بندگان خدا نزد پروردگار، سودمندترین‌شان نسبت به مردم است.»

حضرت رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه)

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

پنجم شهریور، مصادف با زادروز محمد بن زکریای رازی که «روز داروسازی» نام‌گذاری شده، فرصت مناسبی را برای تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ داروسازان شریف و عزیز کشورمان فراهم نموده است.

جامعه‌ی ارزشمند دارویی ایران، امروز افتخار دارد در پرتو خودباروی و خوداتکایی، نوآوری و تنوع‌بخشی به تولیدات باکیفیت داخلی، علاوه بر تأمین ۹۹ درصد نیازهای دارویی کشور، مازاد آن را به بازارهای جهانی عرضه کند، که در این میان سهم «شستا» از طریق شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو)، با صادرات دارو و مواد اولیه به بیش از ۴۰ کشور، بسیار حائز اهمیت و چشم‌گیر است. این در حالی است که شستا با در اختیار داشتن سبد گسترده‌ای از محصولات، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی نیاز داخلی بوده و در سال‌جاری ۳۰ درصد سهم بازار کشور در تولید انواع دارو و ۳۵ درصد توزیع دارو را به خود اختصاص داده است، که افتخاری بزرگ برای همه‌ی ما به شما می‌رود.

بی‌تردید تولید واکسن‌های متنوع در تراز استانداردهای جهانی، تولید باکیفیت داروهای برخوردار از فناوری پیشرفته و بروز خلاقیت‌ها و ابتکارهای نوین پژوهشی در حوزه‌ی داروسازی که همه، در اوج تنگناها و تحریم‌های ظالمانه و با انگیزه‌ی خدمتِ خالصانه به مردم عزیز ایران اسلامی محقق شده است، نگاه جهانیان را به شکل‌گیری قطب تازه‌ی داروسازی در ایران عزیز معطوف کرده و پیام‌آور امید و اعتماد ملی به نقش‌آفرینان این صحنه‌ی پرافتخار شده است.

امروز دانشمندان و متخصصان گرانقدر و ارزش‌آفرینِ داروسازی کشور با حضور در صنایع تولیدی، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها به خدمتِ بی‌منت به مردم و بیماران مشغول‌اند و از این رهگذر حائز جایگاهی خداپسندانه و ملی هستند.

بدین‌وسیله پنجم شهریور، «روز داروسازی» را به همه‌ی فعالان این عرصه در میهن اسلامی، به‌ویژه شما همکاران عزیز و ارجمندم در گروه دارویی تأمین و شرکت‌های تابعه، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه باری‌تعالی برای تمامی عزیزان این عرصه‌ی غرورآفرین آرزوی توفیق و بهروزی بیش از پیش دارم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار