| کد مطلب: ۱۱۳۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

​کارنامه ارز اربعین امسال از زبان مدیرعامل بانک صادرات ایران

مدیرعامل بانک صادرات از پرداخت نزدیک به ۱۱ میلیارد دینار عراق به بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین توسط این بانک خبر داد.

​کارنامه ارز اربعین امسال از زبان مدیرعامل بانک صادرات ایران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی با اعلام این خبر افزود: ارز اربعین امسال از طریق ٢٢١ شعبه منتخب ارزی در روزهای عادی و ٧۵ شعبه کشیک بانک صادرات ایران در روزهای تعطیل، به بیش از   ۶۰ هزار و ۳۷۶ نفر از زائران اربعین حسینی (ع) ارز فروخته شد.

او گفت: حجم کل ارز فروخته شده از ٧ مردادماه تا سوم شهریور ماه سال جاری از ۱۰ میلییارد و ۸۷۷ میلیون دینار عراق فراتر رفت که ارزش ریالی آن به حدود ۴۰۰۰ میلیاد ریال در بانک صادرات ایران رسید.

سیفی با تشریح استفاده از ظرفیت «سپینو» به عنوان اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران، افزود: امسال به برکت اربعین حسینی (ع)، این اپلیکیشن با همت همکاران بانک به فروش ارز اربعین متبرک شد و به صورت غیر حضوری و از طریق آن بیش از ۴۴ هزار زائر نزدیک به ۸ میلیارد دینار عراق از بانک دریافت کردند.

او همچنین تعداد دریافت‌کنندگان ارز از طریق سامانه شمس بانک صادرات ایران را ۶۷۲۶ زائر اعلام کرد و افزود: بیش از یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون دینار عراق از طریق این سامانه به راهیان کربلا فروخته شده است. علاوه بر این، ۹۴۲۳ نفر نیز به صورت حضوری و با مراجعه به شعب بانک بیش از یک میلیارد و ۷۰۷ میلیون دینار عراق ارز دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران، راهپیمایی بزرگ اربعین را میثاقی دوباره با حماسه بزرگ عاشورا و نهضت بزرگ اباعبداله‌الحسین علیه السلام دانست و اظهار کرد: استمرار حرکت بزرگ اربعین همبستگی اجتماعی و همدلی مردم و شیعیان را رقم زده و به نمادی از رفتارهای مؤمنانه و اعتقادی مردم ما تبدیل شده است.

وی با تسلیت ایام اربعین، افزود: بانک صادرات ایران سال‌ها است که به برکت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، توفیق خدمت به مردم در این ایام را دارد و به دنبال آن است که بتواند نقش واقعی خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هر سال بهتر از سال قبل و با تجربیات بیشتر ایفا کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار