| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان و کارمندان و همکاران خود در بانک سپه تبریک گفت.

مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در متن این پیام آمده است:

                                                                         بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریورماه با نام و یاد شهدای عظیم الاشان دولت مزین شده است. شهیدان رجائی، باهنر و شهید آیت اله رئیسی و تمامی شهدای گرانقدر دولت نمادی ماندگار از خدمت و تبلور ساده زیستی، سخت کوشی و فداکاری در مسیر پیشرفت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

چهارم شهریورماه نیز به عنوان “روز کارمند” یادآور جلوه‌های زیبایی از مجاهدت و تلاش‌های بی وقفه زنان و مردان مومن و متعهدی است که عمر پربرکت خویش را صرف خدمت به خلق کرده‌اند. این روز تجلی راستین روحیه خدمتگزاری بی‌منت و خالصانه و مجالی برای تجلیل از انسان‌های شریف و پرتلاشی است که گره گشایی از مشکلات مردم و کسب رضایت پروردگار متعال را وجهه همت خود قرار داده‌اند.

پر‌واضح است که دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم شده در کشور، در گرو حضور کارکنانی متعهد، خبره و کارآزموده‌ای است که به حق بزرگ‌ترین سرمایه سازمان بوده و به پشتوانه تخصص و توانمندی‌های خود در شرایط سخت و موانع دشوار، راهگشا و تصمیم‌ساز هستند و مسیر حرکت سازمان را به‌ سمت تعالی و پیشرفت هموار می‌سازند.

فرصت را مغتنم شمرده و این روز فرخنده را به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف، کوشا و زحمتکش در جای جای این مرز و بوم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همچون گذشته با انگیزه و پرتوان در مسیر خدمت به مردم و رشد و شکوفایی کشور گام بردارید.

همچنین قدردان زحمات، خدمات و مجاهدت‌های بی وقفه و صادقانه همکاران پرتلاشم در بانک سپه هستم و از پیشگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی بهروزی، سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

 آیت اله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار