| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل امور نمایندگان بیمه ایران اظهار کرد؛

تعیین تکلیف پرونده کلیه متقاضیان نمایندگی در مهلت قانونی

حمیدرضا بحیرائی مدیرکل امور نمایندگان بیمه ایران گفت: با یک برنامه ریزی منسجم تمامی درخواست‌های اعطای نمایندگی در مهلت اخذشده از بیمه مرکزی تعیین تکلیف شد.

تعیین تکلیف پرونده کلیه متقاضیان نمایندگی در مهلت قانونی

آرمان ملی آنلاین - بحیرائی در مصاحبه با روابط عمومی بیمه ایران خاطرنشان ساخت: در پی ابلاغ آیین نامه ۱۰۶ شورای عالی بیمه (آیین نامه جدید تنظیم امور نمایندگی) در خرداد ماه گذشته و ابلاغ آن به کلیه استانها و واحد‌های اجرایی سراسر کشور و در راستای مهلت اعطا شده از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا. تا پایان مرداد ماه، برای بررسی، ثبت و بارگذاری پرونده های در جریان در سامانه سنهاب به منظور تخصیص کد نمایندگی، با تلاش ویژه همکاران امور نمایندگی های کلیه استانها و اداره کل امور نمایندگان توانستیم کلیه پرونده های باز را تعیین تکلیف نماییم.

وی با اظهار امتنان از حسن توجه  معاون حقوقی، هماهنگ اموراستانها، شعب و نمایندگی ها افزود: از همه همکارانم در سراسر کشور و نیز همکاران اداره کل امور نمایندگان تشکر میکنم که با یک عزم جدی و کار جهادی و حضور تا  ساعات پایانی روز پنج شنبه 1403/05/31، نسبت به تایید نهایی پرونده های ارسالی از استانها و تخصیص کد نمایندگی به متقاضیان، اقدام نمودند.

بحیرائی به راهبرد واگذاری بیشتر اختیارات اداره کل امور نمایندگان به استانها اشاره و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و اجرای این سیاست ها در نیمه دوم سال شاهد تسریع و تسهیل بیشتر در امور باشیم.

مدیرکل امور نمایندگان بیمه ایران در پایان اظهار داشت: با برنامه های عملیاتی طراحی شده و پایش مستمر عملکرد در قالب برنامه های بهبود و توانمند سازی، ان شاالله شاهد رشد و توسعه بیشتر پرتفوی و دستیابی به بودجه طلایی هدف گذاری شده شرکت در سال‌جاری باشیم.  

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰۰ نماینده حقیقی و حقوقی و عمر با شرکت سهامی بیمه ایران همکاری دارند بطوریکه گسترده ترین شبکه نمایندگی در صنعت بیمه، شبکه نمایندگان بیمه ایران است و بیش از 90درصد فروش توسط نمایندگان در شرکت سهامی بیمه ایران انجام می شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار