| کد مطلب: ۱۱۳۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

توسعه فرهنگ بیمه؛ دستاورد جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی

معاون فنی بیمه‌های اموال بیمه سینا، برگزاری جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی را موفق دانست و افزود: توسعه خرده‌فروشی از طریق برگزاری جشنواره‌ها محقق خواهد شد.

توسعه فرهنگ بیمه؛ دستاورد جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ فرهاد عبدالهی ضمن تشریح روند برگزاری جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی بیان داشت: این جشنواره با پیگیری و حمایت همه‌جانبه مدیرعامل محترم در روزهای نخست حضور در این شرکت برنامه‌ریزی شد و پس از برگزاری جلسات کارشناسی و فنی، طرحهای قابل ارائه در جشنواره به اطلاع شبکه فروش رسید.

معاون فنی بیمه‌های اموال بیمه سینا افزود: در این جشنواره که از ۲۶خرداد تا ۲۶مردادماه برگزارشد، تلاش کردیم مشارکت تعداد بیشتری از نمایندگان را جلب کنیم و در طول این ایام ضمن پایش مستمر و رفع نواقص احتمالی توسط مدیر و همکاران ستاد آتش‌سوزی، روند صدور سرعت گرفت و انگیزه بیشتری برای شبکه ایجاد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ بیمه و شناساندن منافع بیمه آتش‌سوزی برای حفظ اموال و سرمایه مردم در شرایط اقتصادی فعلی دانست و افزود: فروش خرد از جمله اولویتهای امسال بیمه سینا است که با برگزاری جشنواره‌های متنوع در رشته های مختلف بیمه‌ای به این هدف دست خواهیم یافت.

عبدالهی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی گفت: در مدت دوماهه برگزاری این جشنواره، بسیاری از نمایندگان ضمن یادگیری و آموزش توانستند به جمع فعالان در صدور این رشته اضافه شوند و تلاش و زحمت همه همکاران در شعب، ستاد و شبکه فروش منجر به ثبت رکورد صدور بیش از ۳۰ هزار بیمه‌نامه منازل مسکونی در جشنواره شد که جا دارد در این فرصت از شبکه فروش و نمایندگان محترم قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: سرمایه بیمه شده و نرخ حق بیمه در جشنواره به نحوی تنظیم شد که اقشار متوسط یا پایین‌تر برای استفاده از خدمات بیمه ترغیب شوند و اموال خود را در برابر حوادث احتمالی تحت پوشش قرار دهند.

عبدالهی با بیان اینکه تقویت سیاست خرده‌فروشی با برنامه‌ریزی و تعریف جشنواره‌های مختلف در حال پیگیری و اجرا است، افزود: به زودی جشنواره مشابهی در رشته آتش‌سوزی برای اصناف با شرایط بسیار خوب برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار