| کد مطلب: ۱۱۳۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

تنوع‌بخشی به ابزارهای تأمین مالی از سوی تامین سرمایه تمدن

حفظ سهم از بازار تأمین مالی وگسترش و تنوع‌بخشی ابزارهای تأمین مالی از برنامه‌های پیش روی شرکت تامین سرمایه تمدن در سال جاری می‌باشد.

تنوع‌بخشی به ابزارهای تأمین مالی از سوی تامین سرمایه تمدن

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، معاونت خدمات مالی تأمین سرمایه تمدن به عنوان بازوی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی، با استفاده از ابزارهای متنوعی که در اختیار دارد به کسب و کارها و بنگاه‌های تولیدی در تأمین سرمایه در گردش، خرید تجهیزات و ماشین‌آلات و پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های توسعه آنها کمک می‌کند.

بشیر قبدیان قائم‌مقام معاونت خدمات مالی تأمین سرمایه تمدن در خصوص خدمات مشاوره‌ای و ابزارهای تأمین مالی این شرکت گفت:این اقدامات از طریق ابزارهای مدیریت تأمین مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری‌های جایگزین و ابزارهای تأمین مالی جمعی برای مشتریان شرکت تأمین سرمایه تمدن صورت می‌پذیرد. همچنین تمدن در حوزه پذیرش و ارزش‌گذاری شرکت‌ها نیز به متقاضیان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: تأمین سرمایه تمدن در سال 1402 اقدام به تأمین مالی موفق بالغ بر 16همت  برای بنگاه‌های اقتصادی، 8همت برای شرکت‌های تولیدی و همچنین 8همت برای شهرداری‌های سراسر کشور و کلان‌شهرها نموده است که این ارقام نشان‌گر سهم 36 درصدی این شرکت از کل بازار تأمین مالی از طریق بازار سرمایه می‌باشد.

قبدیان در ادامه به پلتفرم تأمین مالی جمعی تأمین سرمایه تمدن اشاره کرد و گفت: در موضوع تأمین مالی جمعی که در حال حاضر به عنوان ابزاری جدید و کارا برای تأمین مالی فوری بنگاه‌های اقتصادی در دسترس است، تأمین سرمایه تمدن بالغ بر 3 همت پرونده‌های در دست اجرا دارد و همچنین 2.5 همت تأمین مالی جمعی موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی افزود:  این ابزار برای سرمایه‌گذاران طرح‌ها از جذابیت مطلوبی برخوردار بوده و برای شرکت‌ها نیز برای تأمین سرمایه در گردش، ابزار کارآمدی است که رضایت طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب کرده است.

قائم‌مقام معاونت خدمات مالی تأمین سرمایه تمدن در خصوص فعالیت پذیرش و ارزش‌گذاری این شرکت گفت: تأمین سرمایه تمدن امسال اولین شرکتی است که موفق به پذیرش یک شرکت دانش‌بنیان در بازار نوآفرین فرابورس ایران شده که این مهم از طریق پذیرش شرکت صنایع ارتباطی آوا به انجام رسیده است.

وی افزود: در حوزه ارزش‌گذاری نیز طیف وسیعی از مشتریان تأمین سرمایه تمدن، در حال ارزش‌گذاری هستند و شرکت پویا نیرو به عنوان آخرین شرکتی که در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده نیز از خدمات تأمین سرمایه تمدن جهت پذیرش در این بازارسرمایه بهره گرفته است.

قبدیان در خصوص برنامه‌های آتی شرکت گفت: "حفظ سهم شرکت از بازار تأمین مالی در سال جاری و سال آینده" و "گسترش و تنوع‌بخشی ابزارهای تأمین مالی از طریق ابزارهایی که امکان دسترسی به آنها در بازار وجود دارد" از جمله برنامه‌های پیش روی معاونت خدمات مالی تأمین سرمایه تمدن می‌باشد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار