| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

بررسی طرح های توسعه ای حوزه فناوری در نشست کمیته‌ عالی فناوری اطلاعات بانک ملی ایران

سیزدهمین نشست کمیته‌ عالی فناوری اطلاعات بانک ملی ایران با هدف بررسی پیشنهاد طرح های توسعه ای حوزه فناوری بانک با حضور محمد نجف زاده عضو هیات مدیره ،حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، سایر اعضای این کمیته و دیگر مسئولان تشکیل شد.

بررسی طرح های توسعه ای حوزه فناوری در نشست کمیته‌ عالی فناوری اطلاعات بانک ملی ایران

جهش اقتصاد - به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، در ابتدای این جلسه سه طرح پژوهشی هاب مالی، راه اندازی مرکز خدمات مشتریان و سامانه اعتبار سنجی و رتبه بندی داخلی مشتریان حقیقی توسط کارشناسان حوزه فناوری ارائه شد.

محمد نجف زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این نشست گفت: با توجه به توسعه فناوری در بانک که یکی از مزیت های رقابتی بانک ها در صنعت بانکداری محسوب می شود، استفاده از فناوری های نوآورانه و خلاقانه در ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان و تولید محصولات فناور با اهمیت و ضروری است .

وی نیز از تلاش ها و اقدامات موثر بخش فناوری بانک در پیشبرد پروژه ها در راستای نیل به اهداف بانک تقدیر و بر نقش حایز اهمیت ادارات فناوری اطلاعات در توسعه سیستم ها و سامانه های مورد نیاز بانک تاکید کرد.

مختاریان معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در این نشست با اشاره به اقدامات بانک در ماه های اخیر

برای توسعه حوزه فناوری بر اهمیت اجرای طرح های مذکور اشاره کرد و با بیان این که بانک ملی ایران از بدنه کارشناسی با دانش و با تجربه ای برخوردار است، گفت: یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته که توانستیم با تلاش همه کارکنان حوزه فناوری محقق کنیم ارائه تسهیلات به صورت غیرحضوری بود که این طرح بعد از مدت ها در بانک کلید خورد.

در این کمیته بر لزوم هم افزایی تمام بخش های بانک، بکارگیری تمامی امکانات و ابزارهای قانونی موجود در راستای سرعت بخشی به توسعه طرح های زیرساختی حوزه فناوری بانک تاکید شد.

در ادامه این کمیته نیز مدیران ارشد و اعضای کمیته به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم را برای سرعت بخشی به این امور ارائه کردند.

در این جلسه گزارشاتی در خصوص برنامه های کلان حوزه فن آوری اطلاعات، نقشه راه فن اوری اطلاعات منطبق بر استراتژیک و اهداف و برقراری ارتباط بین طرح ها و اهداف بانک و شناسایی ابزار جهت اندازه گیری پیشرفت آنها، مدیریت برنامه های تحول دیجیتال ، توسعه زیر ساخت ها، اجرای برنامه راهبردی در حوزه تحول دیجیتال  و سازوکارهای مناسب جهت نظارت بر حسن اجرای آنها ارائه شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار