| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

بیمه آسیا خسارت ۱۷۵۵ میلیارد ریالی کارخانه ماهوت ریس کاشان را پرداخت کرد

چک خسارت ۱۷۵۵ میلیارد ریالی کارخانه ماهوت ریس کاشان توسط مدیرعامل بیمه آسیا تحویل رییس هیات مدیره این شرکت شد.

بیمه آسیا خسارت ۱۷۵۵ میلیارد ریالی کارخانه ماهوت ریس کاشان را پرداخت کرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل با تاکید بر توانمندی و توانگری مالی این شرکت بزرگ بیمه ای، یکی از اولویت های مهم بیمه آسیا را پرداخت خسارت واحدهای تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن با هدف بازگشت سریع صنایع به چرخه تولید اعلام کرد.

وی از تلاش کارشناسان بیمه آسیا در رسیدگی و پرداخت سریع خسارت این واحد تولیدی قدردانی نمود و تصریح کرد: رضایت مندی مشتریان از اصول اولیه فعالیت بیمه آسیاست و در این زمینه همیشه تلاش کرده ایم بهترین خدمات را به بیمه گذاران خود بدهیم و در کنار آنها باشیم.  

در ادامه این جلسه، امیرحسین استرکی، رییس هیات مدیره شرکت ماهوت ریس کاشان نیز از مساعدت و سرعت عمل شرکت بیمه آسیا در بررسی حادثه و پرداخت به موقع خسارت قدردانی کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه، نقش بسیار با اهمیتی برای مدیریت ریسک، مقابله با وقوع حادثه و جلوگیری از توقف تولید دارد و در این زمینه  بیمه آسیا به عنوان یکی از شرکت های توانمند صنعت بیمه، در حمایت از بخش تولیدی کشور بسیار خوش درخشیده است.

این گزارش می افزاید: در مراسم تحویل چک خسارت شرکت ماهوت ریس کاشان، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران بیمه آسیا حضور داشتند.

گفتنی است، اسفند ماه سال ۱۴۰۲ کارخانه ماهوت ریس کاشان در اثر اتصالات برق دچار حریق شد و بخش بزرگی از آن در آتش سوخت.  این کارخانه در زمینه تولید نخ های آکرلیک فعالیت می کند.

در پی وقوع این حادثه آتش سوزی، بلافاصله پس از اعلام خسارت از جانب بیمه گذار، تیم تخصصی کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه آسیا، فرآیند برآورد و تعیین خسارت را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دادند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار