| کد مطلب: ۱۱۳۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پتروشیمی مارون در مسیر حفاظت از محیط زیست / افتتاح پروژه‌ی زیست محیطی با هدف کاهش آلاینده‌ها

مدیر عامل پتروشیمی مارون، از آغاز پروژه‌ی بهسازی و نصب ۲۴ مشعل در شرکت نفت و گاز کارون با هدف کاهش آلایندگی و دستیابی به مشعل بدون دود خبر داد.

پتروشیمی مارون در مسیر حفاظت از محیط زیست / افتتاح پروژه‌ی زیست محیطی با هدف کاهش آلاینده‌ها

آرمان ملی آنلاین - امین امرائی مدیر عامل پتروشیمی مارون با تاکید بر رسالت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، اعلام کرد با هدف حفاظت از محیط زیست، طرح مطالعاتی و اجرایی پروژه ی بهسازی، نصب و راه اندازی ٢۴ مشعل در شرکت نفت و گاز کارون، شامل واحدهای بهره برداری اهواز ١ تا ۵ و نمک زدایی های مربوطه و آبتیمور و منصوری در دستور کار قرار گرفت.

امرائی، هدف از اجرای این پروژه ی عظیم زیست محیطی را بهسوزی سیستم مشعل های موجود در منطقه ی نفت و گاز کارون به میزان ٢٠ میلیون فوت مکعب روزانه و کاهش آلایندگی و دستیابی به مشعل بدون دود عنوان کرد.

این پروژه عظیم زیست محیطی، با هدف کاهش آلاینده ها و استفاده از فن آوری سیستم مشعل بدون دود و مطابق استانداردهای شرکت ملی نفت ایران و مجهز به دمنده ی هوا برای دود زدایی و سایر تجهیزات تکمیلی جانبی مانند لخته گیرها، افتتاح شد.

این مشعل که هفته جاری، راه اندازی شده، سومین مشعل نمک زدایی هاست که توسط پتروشیمی مارون و با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در سایت اهواز ١ راه اندازی شده و با توجه به شرایط عملیاتی و بهره برداری در واحدها طبق برنامه، تا پایان ۱۴۰۳ مشعلهای راه اندازی شده به ١٨ عدد خواهد رسید و آرزوی دیرینه ی مردم استان خوزستان در کاهش یکی از بزرگترین آلایندهای محیطی، برآورده خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار