| کد مطلب: ۱۱۳۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نشست صمیمانه با همکاران آزاده:

حضور آزادگان سرافراز در خانواده بانک مسکن موجب افتخار و برکت است

دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نشستی صمیمی با شماری از همکاران آزاده این بانک، ضمن ادای احترام به این عزیزان، حضور آنان را در جمع خانواده بزرگ بانک مسکن موجب افتخار و مباهات دانست.

حضور آزادگان سرافراز در خانواده بانک مسکن موجب افتخار و برکت است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار، سالروز آغاز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و با همکاران شاغل و بازنشسته آزاده به گفت و‌ گو نشست.

دکتر حسینی، همکاران بازنشسته را اسوه‌های صبر و استقامت خواند و بهره‌مندی از تجربیات و ویژگی‌های شخصیتی این همکاران را در پیشبرد اهداف بانک مسکن به ویژه رویکرد جهادی بانک موثر و ضروری دانست.

وی در این نشست با مرور رشادت‌ها و پایمردی های آزادگان عزیز گفت: شما بزرگواران سال‌ها با تحمل مشقات و مرارت‌ها به دور از خانه و خانواده، رسالت خویش را سرافرازانه به انجام رساندید و بر ماست که ضمن قدردانی از حماسه‌سازی شما، این منش ارزشمند را در اجرای ماموریت‌های بانک مسکن، سرلوحه خود قرار دهیم.

وی در ادامه به شعار قرآنی بانک مسکن (وَاللّهُ جَعَلَ لَکُمْ مّن بُیُوتِکُمْ سَکَناً) اشاره کرد و اقدامات این بانک برای خانه‌دار شدن مردم ولایتمدار و منتظران راستین ظهور را امری مخلصانه و الهی خواند.

دکتر حسینی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی ویژه حوزه رفاهی بانک برای همکاران ایثارگر و آزاده تاکید کرد.

در این نشست صمیمانه، جعفر آقاملائی، عضو هیات مدیره بانک و همکاران آزاده ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل بانک به دغدغه‌های آنان، به بیان خاطرات، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار