| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

در ادامه بازدید از سرپرستی‌های استانی؛

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان مازندران

مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه به‌منظور بررسی عملکرد سرپرستی استان مازندران در این استان حضور یافت.

 حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان مازندران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی همراه با جمعی از معاونان و مدیران ستادی شرکت برای رصد و بررسی عملکرد سرپرستی استان مازندران در این استان حضور یافت و شنونده دغدغه‌های شبکه فروش و کارکنان این سرپرستی بود.

ایشان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران در جذب گردشگر عنوان کرد: لازم است شبکه فروش و نمایندگان گرامی از این ظرفیت ویژه در راه شناسایی بازار کم ریسک و سودآور استفاده کرده و بتوانند با ارائه خدمات با کیفیت ضمن کسب رضایتمندی مشتریان و بیمه‌گزاران، نامی درخشان از خیرکثیر را در استان به نمایش بگذارند.

وی در ادامه اضافه کرد: همواره سعی کرده‌ایم قدردان نمایندگان فعال ‌در طرح رشد باشیم و به طبع از این عزیزان انتظار می‌رود به عنوان نیروی انسانی که بزرگ‌ترین سرمایه بیمه کوثر است با توجه به ترکیب پرتفوی متوازن در کلیه رشته‌ها، توجه ویژه به ارائه خدمات برخط در حوزه صدور و خسارت، مشتری‌مداری، توجه به برندسازی در فضای مجازی و ...  در راه رسیدن به اهداف در کنار شرکت باشند.

وی در پایان بازدید خود در فضایی صمیمی با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفت‌و‌گو نشست و شنونده مشکلات و سوالات آنها بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار