| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

چشم‌انداز روشن پیش روی صندوق تداوم اطمینان تمدن

صندوق تداوم اطمینان تمدن( با درآمد ثابت (ETF) بدلیل وجود بازارگردان فعال، روزانه شاهد معامله حجمی معادل حدود 10درصد منابع صندوق است که این موضوع نقدشوندگی صندوق را در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داده است .

چشم‌انداز روشن پیش روی صندوق  تداوم اطمینان تمدن

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، محمود رضا عالمی مدیر سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان مطلب فوق تصریح کرد : نرخ سود صندوق برای شهریور ماه سال گذشته  32درصد در نظر گرفته شده است اما پتانسیل لازم برای افزایش این نرخ تا محدوده 33درصد نیز وجود دارد و برنامه‌هایی برای این موضوع آماده شده تا این صندوق جزو 5 صندوق سرمایه‌گذاری برتر با درآمد ثابت بازار باشد.

عاامی در ادامه افزود: این صندوق بدلیل وجود بازارگردان فعال، بصورت روزانه شاهد معامله حجمی معادل حدود 10درصد منابع صندوق است که این موضوع نقدشوندگی صندوق را در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داده است و به نوعی جزو برترین‌های بازار در این خصوص محسوب می‌شود.

بنابر این گزارش ، سود سرمایه‌گذاری در صندوق تداوم اطمینان تمدن از محل ما به التفاوتNAV بنابر این گزارش ، صدور و ابطال  واحدهای صندوق حاصل می‌شود. به این صورت که سود روزانه به ارزش هر واحدصندوق اضافه شده و زمانی که سرمایه‌گذار قصد فروش دارایی خود را دارد، اصل دارایی و سود محقق شده از ابتدای سرمایه‌گذاری خود را هم‌زمان دریافت خواهد کرد.

در خصوص دوره ماندگاری در این صندوق باید گفت صندوق سرمایه‌گذاری تداوم دوره ماندگاری ندارد و هر زمانی که سرمایه‌گذار دارایی خود را ابطال کند، متناسب با تعداد روزهای سرمایه‌گذاری، سود محاسبه می‌گردد.

برای سهولت در سرمایه‌گذاری برای مشتریان، راه‌های مختلفی برای خرید و فروش واحدهای این صندوق ایجاد شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند ازطریق شعب سوپرمارکت مالی آی بی شاپ ، سامانه iBtrader، وب سایت iBshop ویاسایر سامانه های آنلاین شرکت های کارگزاری اقدام نمایند .

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار