| کد مطلب: ۱۱۳۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

50 هزار زائر از شعب بانک صادرات ایران راهی کربلا شدند

​مدیرعامل بانک صادرات ایران استقبال زائران از اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران در فروش غیرحضوری ارز اربعین را گام مهمی در توسعه خدمات نوین بانکداری غیرحضوری عنوان کرد و از افزایش تعداد دریافت‌کنندگان ارز اربعین از این بانک به بیش از 50 هزار نفر خبر داد.

50 هزار زائر از شعب بانک صادرات ایران راهی کربلا شدند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، محسن سیفی افزود: در 20 روز ابتدای فروش ارز به زائران عتبات در ایام اربعین، تعداد متقاضیان دریافت‌کننده از درگاه‌های غیر حضوری به ویژه «سپینو» و همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران به بیش از 50 هزار و 600 نفر رسید.

او اظهار کرد:  طی این مدت بیش از 42 هزار و 778 زائر به صورت غیر حضوری ارز خود را با ثبت‌نام از طریق سامانه‌های بانک صادرات ایران دریافت کرده‌اند که از این میان، 37 هزار و 195 هزار زائر با استفاده از  اپلیکیشن سپینو (نئوبانک‌صادرات ایران) موفق به دریافت دینار عراق از بانک صادرات ایران شده‌اند. بیش از 7800 نفر نیز با مراجعه حضوری به شعب بانک از این خدمت استفاده کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل بانک صادرات ایران، در 20 روز ابتدای فروش گسترده ارز اربعین توسط بانک صادرات ایران بیش از 9 میلیارد و 168 میلیون دینار عراق به ارزش بیش از 3 هزار و 366 میلیارد ریال در اختیار زائران قرار گرفته است.

برای دریافت فهرست شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران اینجا را کلیک کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار