| کد مطلب: ۱۱۳۳۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

تقدیر از شعب بیمه آسیا در استان های البرز و کردستان

اداره کل سازمان امور مالیاتی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و اداره کل سازمان امور مالیاتی استان کردستان از شعب بیمه آسیا در این استان ها تقدیر کردند.

تقدیر از شعب بیمه آسیا در استان های البرز و کردستان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا ، مدیرکل سازمان امور مالیاتی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در نامه های جداگانه ای، ضمن ابراز رضایت از خدمات بیمه آسیا ، از کلیه کارکنان شعبه استان البرز، تقدیر و تشکر کردند.

بنابر این گزارش، همچنین مدیرکل سازمان امور مالیاتی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز به منظور قدردانی ، به رئیس ، معاون اشخاص ومسئولیت، مسئول خسارت درمان و کارشناسان رابط شعبه استان البرز لوح های تقدیری اهدا کردند.

این گزارش می افزاید، پیرو تمدید قرارداد تکمیل درمانی سازمان امورمالیاتی، نشستی با مسئولین اداره کل سازمان امور مالیاتی استان کردستان تشکیل و از خدمات بیمه آسیا تقدیر و تشکر شد.

در این نشست، اداره کل سازمان امور مالیاتی استان کردستان از عملکرد شعبه بیمه آسیا در استان کردستان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان رضایت داشته و به پاس قدردانی از خدمات انجام شده لوح تقدیری نیز به رئیس شعبه استان کردستان، اهدا شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار