| کد مطلب: ۱۱۳۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه؛ اولویت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی

رئیس هیات عامل ایمیدرو که در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) سخن می گفت، اظهار داشت: این شرکت باید در مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت، پیشتاز باشد.

مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه؛ اولویت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی

آرمان ملی آنلاین - محمدرضا موثقی نیا افزود: همکاری شرکت “ایمپاسکو” با بخش خصوصی و مدیریت این موضوع، به افزایش تولید و اشتغال منجر می شود و طبق آمار اعلام شده، از ابتدای واگذاری ها ۶۹ طرح و مجتمع برون سپاری شده است که این میزان نیز باید افزایش یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بازوی اجرایی ایمیدرو محسوب می شود و در تامین مواد معدنی مورد نیاز صنایع معدنی و همچنین در راستای توسعه پایدار و افزایش سهم بخش معدن در تولید ناخالص داخلی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه ایمپاسکو از مجموعه های ویژه در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور است، عنوان کرد: با توجه به برنامه های گسترده این شرکت در حوزه اکتشاف و فعالسازی معادن کوچک؛ باید بودجه مورد نیاز آن تامین شود در این زمینه ایمیدرو حمایت های لازم را خواهد داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های معدنی کشور در بخش زغال سنگ، تاکید کرد: شرکت تهیه و تولید باید در حوزه زغال سنگ به ظرفیت کامل بهره برداری برسد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو ضمن رعایت موارد قانونی و در راستای تسهیل امور، آمادگی دارد تا برخی اختیارات لازم را به این شرکت واگذار کند و نظارت اثربخش خود را داشته باشد.

در این جلسه موثقی نیا قول مساعد داد تا ایمیدرو در جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، تدابیر لازم را بیندیشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار