| کد مطلب: ۱۱۳۳۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه رازی:

رونمایی از سامانه برخط فروش بیمه‌نامه در بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه فروش برخط انواع بیمه نامه‌های بیمه رازی یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است، گفت: در ماه‌های آینده از سامانه جامع فروش برخط بیمه رازی رونمایی خواهد شد.

رونمایی از سامانه برخط فروش بیمه‌نامه در بیمه رازی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی ، علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی در دومین جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعب شرکت بیمه رازی در مردادماه سال جاری گفت: شعب در شرکت‌های بیمه به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط ارتباطی با بیمه گزاران و نمایندگان شناخته می‌شود که در برنامه ریزی‌های اخیر جایگاه و حدود اختیارات آن بیش از گذشته ارتقاء پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: عملکرد شعب در رشد شرکت، معرفی شرکت و محصولات آن، جذب بیمه گزار جدید، نگهداشت بیمه گزاران قدیمی تاثیر بسزایی دارد.

حجتی بیان کرد: شعب همچون ستاد به صورت مستمر هر دو هفته یکبار با همکاران، نمایندگان، شبکه فروش و بیمه گزاران خود جلسه داشته باشند.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه به هر قیمتی پرتفو نخواهیم گرفت، یادآور شد: در سال ۱۴۰۳ مدیریت ریسک و اکچوئری شرکت بیش از گذشته فعال است و تمام فعالیت‌ها و تصمیمات شرکت منطبق بر بررسی ریسک انجام می‌شود که یکی از خروجی‌های این موضوع انتخاب و نرخ گذاری مناسب در پذیرش مشتریان شرکتی و بزرگ است.

او با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در شرکت بیمه رازی گفت: جشنواره‌های فعلی با محوریت نمایندگان برگزار می‌شود و قرار بر آن نیست که همه نمایندگان در تمامی جشنواره‌ها ورود کنند، زیرا هر نماینده در یک یا چند رشته تبحر و تجربه خاصی دارد و نمایندگان با توجه به دانش، تجربه و نیاز خود می‌توانند در جشنواره‌هایی همچون همای رازی و آتش سوزی شرکت کنند.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های صنعت بیمه محاسبه و پرداخت خسارت است که شرکت بیمه رازی در این زمینه به دنبال ایجاد بستر مناسب در راستای محاسبه، پرداخت به موقع و نظارت بر خسارت است که این مهم با تکیه بر بستر فناوری در آینده نزدیک اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

حجتی در رابطه با فروش برخط انواع بیمه نامه گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ اجرای عملیات فروش انواع

بیمه نامه به صورت برخط است که در ماه‌های آینده از سامانه فروش برخط بیمه رازی رونمایی خواهد شد.

او در انتها خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی به دنبال آن است تا ضعف و تهدیدهای خود را شناسایی و رفع کند و در کنار آن با تقویت نقاط قوت خود از داشته‌های فعلی حفاظت کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار